Bouwjaar | 05-01-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.455 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 7.395,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 88.455 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ebbing Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hofstraat 9 |
Postcode | 7041 AD |
Plaats | 's-Heerenberg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57751432 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul 2012 - mei 2017
Modelcode: NF
Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 362 x 165 x 150 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 834 kg
Laadvermogen: 496 kg
GVW: 1.330 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 96 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Bij het ontwerpen van de ¦KODA Citigo stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze Citigo is van het bouwjaar 2017. Voor de aandrijving van deze auto zorgt een compacte motor. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 14 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare voorstoelen, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen voor.
De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Natuurlijk is deze ¦KODA Citigo voorzien van cruise control. Het is mogelijk om muziek draadloos te beluisteren dankzij bluetooth met audiostreaming. En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. De uitrusting van deze auto is met sportstuurwiel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
Zoals u mag verwachten van deze ¦KODA Citigo is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze ¦KODA bovendien hill hold functie en autonoom remsysteem.
Inruil mogelijk, neem contact op voor de mogelijkheden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis
De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!
De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.
Plus
- nette prijs
- bruikbare actieradius
- comfortabel en levendig
Min
- op details merkbaar bezuinigd
- minimale beenruimte achterin
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).
De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.