Bouwjaar | 11-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.053 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.053 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuys Zweekhorst |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vulcanusweg 41 |
Postcode | 8171 NC |
Plaats | Vaassen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20718931 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autohuyszweekhorst.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2021
Technische informatie
Koppel: 95 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Breedte: 173 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 981 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.536 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 540 kg)
Interieur
Interieur: Stof zw/zw lijst light brushed, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- 'Wettelijke garantie' (inbegrepen): Onderhoudsbeurt en APK bespreekbaar
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- Select afleverpakket (zonder meerprijs): 6 Maanden garantie , incl. nieuwe apk en afleverbeurt.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "'Wettelijke garantie'"): Huisgarantie (6 maanden garantie); Nieuwe APK
Nette Skoda Fabia van 2021 met maar 30.000 km. Leuke uitvoering, 5 deurs, airco, apple carplay, android auto, lm velgen.
Beide voorstoelen in hoogte verstelbaar. verassend ruim en zuinig in verbruik.
6 dagen per week ben je van harte welkom om onze autos te ervaren, onder het genot van een verse koffie. Echter, om jou alle aandacht te kunnen geven die je verdient, werken wij alleen op afspraak. Dit heeft als voordeel dat we je ook eens buiten de reguliere tijden van dienst kunnen zijn voor bijvoorbeeld een specifieke bezichtiging of een proefrit op locatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.