Bouwjaar | 01-12-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
€ 12.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 65 kW (89 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carrera Cars Concept |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue Arsène Falla 57D |
Postcode | 4621 |
Plaats | |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)4 - 3550200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
** BIENVENUE AU GARAGE CARRERA CARS**
**- Véhicule Quasi neuf| Monte-Carlo| Euro 6b| Gris Nardo
- 40.000 KM|M****odèle 2017|1er propriétaire|Véhicule belge**
**- Boite Manuelle 6-Rapports
- Navigation Plus TomTom (Amovible)
- Radar de recule PDC
- Toit Panoramique
- Phares au Xénon & Led
- Climatisation
- Front Assist **
**- Sièges Bi-Color Sports
- Ordinateur de Bord**
**- Volant Sport 3 Branches Cuir**
**- Accoudoir Centrale
- Vitres teintées**
**- Régulateur & Limitateur de vitesse**
**- Capteur de Pluie et de Lumière**
**- Radio/CD/Bluetooth/SD/USB**
**- Direction Assistée**
**- Pack Elèctriques**
**- Start/Stop Auto**
**- Jantes Alu 17"RS**
**- Non-fumeur**
**- Le véhicule sera livré avec le certificat de kilométrage garantie
"Car-Pass" avec rapport d'inspection sur 80 points de contrôles.**
**- Le véhicule sera prêt à être immatriculé avec sa demande d'immatriculation & Le grand entretien fait avant livraison.**
**- Reprise de votre ancien véhicule au meilleur prix !!**
**- Financement sur place-Réponse immédiate **
** Véhicule visible dans notre show room:**
** - Rue Arsène Falla 57 à 4621 Fléron**
** (ancien garage VW Paisse Fléron)**
**Contactez-nous pour plus de renseignements:**
**Pour vous servire trois fois mieux:**
**Rue Arsène Falla 57,-FLERON (Showroom/Atelier)**
**TEL : 04 355 02 00 **
**GSM : +32 475 33 11 11 (FR/NL/ENG)**
**Bld Zénobe Gramme 96 -HERSTAL (Showroom)**
**TEL : 04 355 02 00**
**GSM : +32 476 24 18 18 (FR/ENG)**
**Avenue Georges-Truffaut 63 -JUPILLE (Showroom)**
**TEL : 04 355 02 00 **
**GSM : +32 485 33 72 27 (FR/NL/ENG)**
**Atelier professionnel, pour l'entretien, diagnostic et le service après vente avec 2ANS Approved garantie**
**www.facebook.com/Carrera-Cars-408562019268428**
**Carrera Cars la Solution simple, rapide et accessible !**
**Vendeur Agrée FederAuto Traxio 2019 & 2020**
**WEB: WWW.CARRERACARS.BE**
**!!! Le Spécialiste de l'Occasion Garantie !!!**
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.