Skoda Fabia 1.2 TSI First Edition Ambition AIRCO CRUISE CONTROLE 4 E BANDEN

€ 8.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-10-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.851 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Skoda Fabia 1.2 TSI First Edition Ambition AIRCO CRUISE CONTROLE 4 E BANDEN


€ 8.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-10-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.851 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rudy Van De Ven Auto's
Contactpersoon Rudy van de Ven
Adres Vonderweg 26A
Postcode 7468 DC
Plaats Enter
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15548095 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rudyvandevenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 173 x 147 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.009 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.564 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal

Kijk dit is dus een leuke 5 deurs auto. Net zo duur en misschien wel goedkoper dan zijn kleinere broertje de VW Polo. En zeg nu eerlijk dit is toch veel meer auto dan zo`n Polo? En hij kost net zoveel in de wegenbelasting en verzekering. heeft een hoge instap en beschikt over erg veel ruimte. Dit is ook nog eens een hele complete met een super mooie kilometerstand en een origineel Nederlandse auto.
Volgens de ANWB kent deze 1.2 TSI Turbo een brandstofverbruik van 1 op 25. Daarbij is deze ook nog eens goedkoop in de verzekering en belasting. Logisch dat deze auto snel weg zal zijn!. Wij hebben de auto helemaal klaargemaakt. Zo is deze auto voorzien van nieuwe APK, hebben we de airco ververst en heeft de auto een afleveringsbeurt gehad. Tevens hebben we de auto professioneel laten poetsen. Let op wij berekenen 500 euro afleveringskosten en 500 euro voor een jaar garantie. Helemaal weggeven doen we dus ook weer niet. Maar goed mocht u interesse hebben laat het ons weten of kom gewoon langs. Mocht u de auto op een avond willen bekijken of op een zondag bel ons dan voor een afspraak 06-15548095

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie