Bouwjaar | 07-01-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.410 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 6.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 134.410 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Stroet |
Contactpersoon | Yvonne Stroet |
Adres | Dorpsstraat 205 |
Postcode | 1689 GC |
Plaats | Zwaag |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 261985 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragestroet.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bovag Vakgarage Stroet in Zwaag (gem.Hoorn) biedt u aan: Skoda Fabia 1.2 TSi stationwagen in Sprint uitvoering met origineel slechts 134.400 km, de NAP is aanwezig. Tevens is het onderhoudsboekje aanwezig. Wij hebben nu de Jaarbeurt Groot en airco service uitgevoerd, de APK is tot 1-11-2024. De Skoda Fabia is voorzien van o.a. cruise control, airco, trekhaak, dakrails, getinte ramen, mistlampen voor, elektrische ramen voor en achter, elektrische buitenspiegels, beide voorstoelen in hoogte verstelbaar, in hoogte en axiaal verstelbaar stuur, midden armsteun voor, deelbare achterbank, isofix, 5 hoofdsteunen, 4 airbags, originele cd/aux audio enz. Heeft paar gebruikssporen. De scherpe zo meeneem All-in prijs is € 6.999,= en de APK is tot 1-11-2024.
Wij berekenen GEEN kosten rijklaarmaken! De prijs die op de auto staat, is de prijs die u betaald en is ALL-IN, dus met APK, uitgebreide afleveringscontrole, aircoservice (indien werkend), reiniging binnen en buiten.
Tevens doen wij GRATIS de kenteken tenaamstelling op ons bedrijf, ook s avonds en in het weekend! En ruilen wij uw auto in, minimaal brengt deze 250,= op ongeacht de staat van de auto.
Autobedrijf Stroet is uw BOVAG Vakgarage in Zwaag (gemeente Hoorn).
We zijn 6 dagen per week geopend.
Maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00
's Avonds op afspraak
Zaterdag is alleen op afspraak mogelijk. Bel 0229-261985 voor uw showroomafspraak op zaterdag.
Sinds 1972 uw betrouwbare mobiliteitspartner.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.