Bouwjaar | 15-06-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.099 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-06-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.099 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Gijsberts |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Einsteinweg 2 |
Postcode | 6662 PW |
Plaats | Elst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)481 - 371338 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagegijsberts.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2018
Modelcode: NJ
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 199 km/u
Maten
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.053 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.608 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Aantal eigenaren: 3
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie: 24 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag Garantie : Deze auto wordt geleverd met minimaal 12 maanden garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie; Nieuwe APK; Bovag Garantie 12 maanden
Goede prestaties, deze Skoda Fabia Combi stelt zich graag aan u voor! Zijn pittige prestaties dankt deze auto aan zijn compacte en zuinige motor. In deze Skoda profiteert u onder andere ook van:aluminium dakrailing, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Met een druk op de knop verandert u het volume of het zenderstation met de audiobediening op het stuurwiel. De meeste schade bij inparkeren komt van een randje of paaltje dat u even niet zag. Maar de parkeersensoren zien alles en waarschuwen op tijd. Zuinig zoeven, dat kan deze auto dankzij de aanwezige cruise control. Natuurlijk is er in deze auto airconditioning aanwezig. De Skoda is standaard voorzien van: lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en lederen versnellingspook.
Zoals u mag verwachten van deze Skoda Fabia Combi is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die waarneemt wanneer de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt.
Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.