Bouwjaar | 24-11-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.816 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.422 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 11.690,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-11-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 122.816 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.422 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Spiering & Pluym Delfgauw |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Exportweg 1 |
Postcode | 2645 ED |
Plaats | Delfgauw |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 3621580 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pluym.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2015 - jan 2016
Modelcode: NJ
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 413 x 173 x 147 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.056 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.611 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 93 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
U kunt ons ook bereiken via WhatsApp: +31(0)10 456 56 56. Aantrekkelijke FINANCIAL LEASE deals voor ZZP / Ondernemers, vraag naar onze leasemaatschappij Leaselabel of kijk op www.leaselabel.nl.
Voor iedere verkochte auto compenseren wij CO2 door een boom te planten via TreesforAll. Hierdoor helpen we mee met het planten van zo'n 1.000 bomen per jaar!
In plaats van Private Lease (huur) bieden wij een nieuwe vorm van leasen aan namelijk Private Buy waarbij u eigenaar wordt van de auto die u leaset. De leaseprijs is all-in met blijvende flexibiliteit en zonder beperking in kilometers. Voor meer informatie kun je terecht bij een van onze verkoopadviseurs.
Wij vragen u vriendelijk om geen onzinnige biedingen te doen, onze prijzen zijn reeds scherpe internetprijzen. Kijk voor onze aanvullende aflever- en garantie mogelijkheden op www.spiering-pluym.nl. Uiteraard leveren wij onze auto's met Nationale Auto Pas. Inruil auto, motor of camper mogelijk. Alle moeite is genomen om de informatie op onze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te gegeven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer zelf ook de zaken die uw koopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden. OOK INKOOP AUTO'S GEZOCHT. Foreign buyers welcome: We can handle export documents and insurance.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.