Bouwjaar | 29-03-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.290 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 50.290 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Schie B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijndijk 296- 300 |
Postcode | 2394 CG |
Plaats | Hazerswoude Rijndijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3419090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 28566983 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanschie.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2019 - mei 2022
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 173 x 150 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.036 kg
Laadvermogen: 549 kg
GVW: 1.585 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
All-In Service
-12 maanden BOVAG garantie
-12 maanden Europa pechhulp
-Uitgebreide Inspectie
-Minimaal 6 maanden APK
-Vloeistoffen op peil
-Reiniging in- en exterieur
-14 dagen omruilgarantie
Tijdens het rijklaar maken van deze ¦KODA hebben we de remmen en banden aan de voorzijde vervangen.
Deze fraaie ¦KODA Fabia Combi is nog nat achter de oren, zo nieuw. Maar de prijs is gebruikt. In deze auto vindt u een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de uitrusting van deze ¦KODA horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Het navigatiesysteem en het audio-installatiesysteem (met DAB-ontvangst!) bedient u met knoppen op het stuur of met gesproken commando's. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. Met ingeschakelde cruise control zit u ontspannen achter het stuur. Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. Deze auto is voorzien van lederen stuur, isofix-aansluiting, usb-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.
Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Onbedoeld bumperkleven is er niet bij, dankzij de forward collision warning. Die waarschuwt direct als een botsrisico met uw voorligger dreigt. Vermoeidsheidsherkenning herkent tekenen van vermoeidheid bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er ongelukken gebeuren doordat de bestuurder in slaap valt. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.
Deze auto wordt geleverd met Bovag Garantie en u kunt er dan ook verzekerd van zijn dat hij grondig is gecontroleerd. Natuurlijk bent u van harte welkom om deze ¦KODA in ons bedrijf te komen bekijken. Laat u ons weten wa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.