Skoda Fabia Combi 1.0 TSI Business Edition / PARK. SENSOREN/ CRUISE/ APP CONNECT/ AIRCO/ DAB/ 16 LMV/

€ 16.450,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-05-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 39.085 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Skoda Fabia Combi 1.0 TSI Business Edition / PARK. SENSOREN/ CRUISE/ APP CONNECT/ AIRCO/ DAB/ 16 LMV/


€ 16.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-05-2021
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 39.085 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wittebrug Honselersdijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuweweg 8
Postcode 2675 BC
Plaats Honselersdijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 639850 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.honsel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2019 - mei 2022

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 173 x 150 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.036 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.591 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 123 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Leaseprijs: private lease vanaf € 448 p/m (60 maanden, 5.000 km); full operational lease vanaf € 416 p/m (60 maanden, 5.000 km); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Wilt u rijden als nieuw, maar betalen als gebruikt? Dan is deze jonge occasion een geweldige keuze! Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, dakrailing, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Deze ¦KODA is voorzien van knoppen op het stuur om het audio-installatiesysteem met dab-ontvangst te bedienen. Parkeersensoren zijn een waardevolle toevoeging aan deze auto. De sensoren waarschuwen tijdens het parkeren en voorkomen schade aan de auto. De cruise control zorgt voor zorgeloos, ontspannen en zuinig rijgedrag. Het spreekt voor zich dat u in deze auto ook airconditioning aantreft. U bent in deze ¦KODA ook voorzien van lederen stuur, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en lederen versnellingspook.

Een voor u "nieuwe" auto kopen doet u hoogstwaarschijnlijk niet dagelijks. Veel aanbod en (vaak) het gebrek aan transparantie, maken uw zoektocht er niet makkelijker op.

Bij Wittebrug | Occasions weet u 1 ding zeker; ons aanbod is transparant en altijd inclusief onze Wittebrug Zekerheden*:
* Minimaal 12 maanden garantie
* Uitgebreide controle tot wel 130 punten
* Onderhoud volgens schema
* Minimaal 12 maanden APK
* Een volle tank brandstof
* NAP gecontroleerd
* Altijd netjes gepoetst

U krijgt dit alles voor de getoonde prijs, geen addertjes, geen aparte afleverpakketten of verdere verborgen kosten.

Neem nu contact met ons op voor een proe

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie