Bouwjaar | 23-02-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.974 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 10.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-02-2018 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 142.974 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Mobility |
Contactpersoon | Rick van den Nieuwenhoven |
Adres | De Vest 52-B |
Postcode | 5555 XP |
Plaats | Valkenswaard |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52033823 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automobility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 173 x 147 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.034 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.589 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Budget garantie (€ 395): Dit afleverpakket bevat: 3 maanden garantie (1e maand volledig, overige 2 maanden enkel op onderdelen), Nieuwe APK (of minimaal 6 maanden), Olie verversen & nieuwe oliefilter, Tenaamstelling van de auto, Vrijwaren van de inruilauto
- Premium garantie (€ 695): Dit afleverpakket bevat: 6 maanden volledige garantie, Nieuwe APK, Onderhoud volgens het boekje, Tenaamstelling van de auto, Vrijwaren van de inruilauto
- BOVAG garantie (€ 995): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden BOVAG garantie, BOVAG 40 punten check, Nieuwe APK, Onderhoud volgens het boekje, Tenaamstelling van de auto, Vrijwaren van de inruilauto
Te koop deze zeer nette, keurig onderhouden en perfect rijdende Skoda Fabia Combi 1.0 TSI Drive met 142.974km gereden! Deze Skoda Fabia is een super leuke auto waar je nog veel plezier mee hebt. De lak ziet er nog hartstikke netjes uit en heeft amper krassen of deuken. Het interieur is zeer netjes, prima bijgehouden en rookvrij. De motor loopt perfect en je voelt gewoon aan alles dat je hier nog vele jaren plezier van hebt.
Verder staat deze Fabia goed op zijn banden, heeft deze een distributieriem die bij 240.000km gecontroleerd/vervangen moet worden en is deze helemaal compleet met boekjes en beide sleutels! De APK verloopt pas in februari 2026.
Kortom bent u opzoek naar een super leuke en top onderhouden Skoda Fabia? Dan is dit echt een goede keuze! Kom dus gerust een keertje langs en ik beloof u dat u niet voor niets komt. De koffie staat niet klaar maar wordt vers voor u gezet!
Deze advertentie is met grote zorg opgesteld. Toch kan het onverhoopt voor komen dat deze advertentie niet volledig is of een fout bevat. Derhalve is deze advertentie onder voorbehoud van druk- type- en spelfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.