Skoda Fabia Combi 1.2 TDI 2e eigenaar Airco Cruise Trekhaak Zuinig A-label

€ 2.245,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-10-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 271.188 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Skoda Fabia Combi 1.2 TDI 2e eigenaar Airco Cruise Trekhaak Zuinig A-label


€ 2.245,-

Algemeen

Bouwjaar 22-10-2010
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 271.188 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.199 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Occasiondealer 't Gooi B.V.
Contactpersoon V.C. Duijf
Adres Koninginneweg 64
Postcode 1241 CW
Plaats Kortenhoef
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)35 - 6566868 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.occasiondealerhetgooi.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 246 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.119 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.674 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3 l/100km (1 op 33,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 288 - € 303 per kwartaal

EXPORT - ZO MEENEMEN: Met een acceptabele kilometerstand ruim onder de 3 ton ! Zo mee 2.245,-. De distributie is vervangen bij 201.000

Deze Skoda Fabia Combi komt uit 2010, werd geleverd van 01-06-2010 tot 10-01-2015 en kostte toen € 17.139,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2010 op kenteken, is voorzien van een dieselmotor, heeft een maximum vermogen van 55 kW (75 PK) en een cilinderinhoud van 1199 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 172 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 14,3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3,4 liter per 100 km en hij weegt 1119 kg. De APK is geldig tot 21-05-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 323,- per kwartaal.

GRAAG BEGRIP VOOR ONZE WERKWIJZE:
- A.U.B. NIET VRAGEN NAAR 'DE LAAGSTE PRIJS' VAN EEN AUTO. EEN (MOGELIJKE?!) KORTING ZONDER INRUIL BESPREKEN WE ALS U BIJ ONS BENT ONDER HET GENOT VAN EEN KOPJE THEE OF KOFFIE...WIJ WERKEN REEDS MET SCHERPE MEENEEMPRIJZEN EN ER KOMEN GEEN EXTRA AFLEVERKOSTEN BIJ !
- BIEDEN OP AFSTAND HEEFT (BIJ ONS) GEEN ZIN. BIEDEN 'NAAST DE AUTO' A.U.B.
- MET EEN INRUIL ALTIJD LANGSKOMEN. WIJ GEVEN GEEN INRUILPRIJS AF 'OP AFSTAND' ZONDER DE AUTO LIVE GEZIEN TE HEBBEN.
- OP E-MAILS OF MARKTPLAATS-CHATS ZONDER GELDIG TELEFOONNUMMER WORDT NIET GEREAGEERD.
- WIJ KUNNEN NIET ALLE E-MAILS EN CHATS BEANTWOORDEN, EEN BELLETJE IS SNELLER, DUIDELIJKER EN PERSOONLIJKER DAN VELE E-MAILS / CHATS OVER EN WEER...

Van harte welkom bij Occasiondealer 't Gooi B.V. Onze specialisatie is de verkoop van gebruikte auto's tot € 10.000,-
Onze Occasions zijn merendeel afkomstig van grote dealerbedrijven. Wij letten bij de inkoop extra op de volgende zaken : Onderhoudshistorie, schadeverleden en een laag aantal vorige eigenaren (veelal zijn onze auto's afkomstig van 1e, 2e of 3e eigenaar). Inruilen van uw huidige auto, fiets of boot behoort (bijna) altijd tot de mogelijkheden. U moet dan wel langskomen met het object, wij bieden geen inruilprijs zonder iets 'live'/ in het echt gezien te hebben...Daarnaast moet u onze auto ook eerst zien..

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie