Bouwjaar | 19-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.222 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-01-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 188.222 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Limburg Autos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Bedrijfsweg 22 |
Postcode | 6163 CZ |
Plaats | Geleen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33359996 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.limburgautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4000 x 1642 x 1498 cm
Wielbasis: 2.451 cm
Inhoud laadruimte: 315/1.180 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.016 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 500 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 165/70R14
Telefoon / Whatsapp: 0031633359996
Hierbij bieden wij van Limburg Autos een nette Skoda Fabia 1.2 TSI benzine uit 2015
Eerste eigenaar afkomstig! Zeer Zuinig!
De auto is van A t-m Z Skoda Dealer onderhouden
alle bonnen en de boekjes zijn aanwezig
De Olie en filters zijn vervangen en de Airco is helemaal bijgevuld
Wij werken met zeer scherpe prijzen zonder inruil.
wil je toch een auto inruilen dan is dat alleen op beperkte modellen, en tegen handels prijzen!!
Auto heeft momenteel Duitse papieren
Mocht u de auto op Nederlandse kentekens willen, dan is dat mogelijk.
We regelen dat voor u gratis en voor niets.!
U krijgt dan GRATIS Nederlandse kentekens. Auto wordt GRATIS ingevoerd, dus GEEN bpm.
U wordt eerste eigenaar, en U krijgt een GRATIS nieuwe APK!
We kunnen de auto ook klaar maken voor export naar België of Europa of Buiten Europa.
U krijgt terwijl u wacht meteen de kentekens mee met 2 weken verzekering.
We zitten 10 min van de Belgische en Duitse grens
Beperkte inruil mogelijk, tegen handels prijzen.
Airco
Electrische ramen
Electrische spiegels
CD speler Skoda
AUX
WIJ WERKEN UITSLUITEND ALLEEN OP AFSPRAAK!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.