![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 13-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.265 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 244.265 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Kalis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelstraat 15 |
Postcode | 3264 XZ |
Plaats | Nieuw-Beijerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)186 - 691987 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokalis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R15
Acceleratie (0-100): 10,3 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 164 x 150 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.084 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.639 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 590 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Deze Skoda Fabia Combi komt uit 2014, werd geleverd van 26-06-2013 tot 10-01-2015 en kostte toen € 19,134.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 77 kW (105 PK) en een cilinderinhoud van 1197 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 190 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10.3 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5.30 liter per 100 km en hij weegt 1084 kg. De wegenbelasting bedraagt € 139.- per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Auto Kalis! Het bedrijf voor u occasion. Wij zijn een erkend RDW, VWE en NAP autobedrijf. Klantvriendelijkheid en service staat bij ons op de eerste plaats. Bent u opzoek naar een betrouwbare Occasion? Kom dan gerust langs om een auto te bekijken en voor een eventuele proefrit.
Afleverpakket:
Wij rekenen bij elke auto een afleverpakket van 499,-
het volgende krijg u daarvoor terug:
Nieuwe geldige Apk.
Afleverbeurt.
12 maanden garantie.
U bent altijd welkom in onze showroom. Om teleurstelling te voorkomen, raden wij u aan voor vertrek te bellen.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag : 08:00 tot 17:00.
Zaterdag: 09:00 tot 17:00.
Zondag gesloten.
Tussen 18:00 en 22:00 op afspraak.
*Inruil mogelijk
*Tenaamstelling op locatie mogelijk, ook in het weekend of in de avond.
*Financiëring mogelijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai
Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?
![Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4378/skoda-fabia.jpg)
De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.
Plus
- functioneel en doordacht
- prima weggedrag
- moderne, bruikbare techniek
Min
- relatief hoog verbruik
- veel betuttelende piepjes en waarschuwingen
Conclusie
Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.
Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.
De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.