Skoda Fabia Skoda Fabia break 1.6TDi 90 gris métal 03/2014 Airco Radio

€ 6.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar -
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 202.138 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 66 kW (90 pk)

Skoda Fabia Skoda Fabia break 1.6TDi 90 gris métal 03/2014 Airco Radio


€ 6.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar -
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 202.138 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GSL Motors
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Route de Mons 502
Postcode 6140
Plaats
Land België
Telefoon +32 (0)71 - 549400 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gslmotors.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • metallic lak
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Skoda fabia break 1.600 TDi 90cv grise du 03/03/2014 avec 202.138km, premeier propriétaire avec suivi, Climatisation, Capteurs d'aide au stationnement arriére, feux anti-brouillard, Radio, CD...Véhicule vendu 6.900 € avec entretien complet, contrôle technique, Car-Pass et garanti 1 an.Achat en crédit total possible sans acompte en 42 mois : 178,09 €/mois.Visible au garage GSL motors, route de Mons 502, 6140 Fontaine l'évêque (entre Charleroi et Binche), ouvert du lundi au vendredi de 8h30 à 18h30 et le samedi de 9h à 17h.+ de 450 véhicules de stock! Visible au même endroit et sur www.gslmotors.be.

CO2-uitstoot: 109 g/km
Emissieklasse: 5

Aantal versnellingen: 5
Aantal passagiers: 5
Aantal deuren: 5

Aantal vorige eigenaren: 1
12 maanden garantie
Car-Pass aanwezig
Voertuig is schadevrij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Fabia | Nuchter, maar niet saai

Een feestje is pas gezellig als er drank wordt geschonken? En een auto is pas aantrekkelijk met extravagante vormgeving en uitzonderlijke techniek? Als dat waar is dan moet de Skoda Fabia een ontzettend saaie auto zijn. Toch is juist de vierde generatie van de compacte Skoda interessanter dan ooit tevoren. Hoe dan wel?

Autotest | Skoda Fabia Nuchter, maar niet saai

De 4e generatie van de Skoda Fabia is niet alleen een verstandig alternatief. De slimme ergonomie, sterke uitstraling en prima rijeigenschappen maken het een karaktervolle en volwassen auto.

Plus

  • functioneel en doordacht
  • prima weggedrag
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • relatief hoog verbruik
  • veel betuttelende piepjes en waarschuwingen

Conclusie

Net als alle voorgaande generaties is de nieuwe Skoda Fabia functioneel en doordacht. De binnenruimte is goed en dankzij de vele "Simply Clever"voorzieningen is de Fabia net even slimmer dan gemiddeld. De uitrusting omvat alles wat nodig is, maar geen overbodige zaken. De Fabia gaat echter met de tijd mee en dus zijn zaken die voorheen als overbodig werden gezien in een compacte auto nu juist standaardvoorzieningen.

Helaas is op het gebied van de motoren nauwelijks vooruitgang geboekt. De Fabia biedt geen enkele vorm van elektrische aandrijving of zelfs maar elektrische assistentie aan (hybride). Ook in het compacte segment doet de concurrentie dat inmiddels wel en daarom is het verbruik van de Fabia relatief hoog. Tegelijkertijd is duidelijk te merken dat de prestaties worden geknepen door brandstofbesparende technieken. De "1.0 TSI 70 kW" presteert matig en daarom is de "1.0 TSI 81 kW DSG" sterk aan te bevelen.

De belangrijkste winst zit in het nieuwe platform. Dat zorgt voor een rustig, stabiel weggedrag en beperkt de rijgeluiden. Bovendien gaf het de vormgevers meer vrijheid. De Fabia oogt daarom voornamer dan voorheen en biedt dankzij de toegenomen buitenmaten veel ruimte. De Fabia blijft dus broodnuchter, maar heeft desondanks sterk aan karakter gewonnen.

Deel deze advertentie