Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
€ 53.889,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
3ème rangée de sièges (2 sièges supplémentaires), coffre/hayon à commande électrique (ouverture + fermeture), caméra de recul, système de verrouillage/démarrage Kessy, volant chauffant, régulateur de vitesse adaptatif (ACC), système de navigation audio Amundsen, sièges avant chauffants, gicleurs de lave-glace avant chauffants, barres de toit noires, sièges confort ergonomiques à l'avant, assistant d'éclairage de route et capteur de pluie (éclairage tunnel, fonction coming and getting home), réglage de la portée des phares, jantes LM 20", caméra multifonction, pneus 235/ 45 R20, norme d'émissions faibles Euro 6d-ISC-FCM (EU6 AP), sièges avant à réglage électrique (siège conducteur avec mémoire), avertisseur de sortie de voie (Lane Assist), verrouillage centralisé "entrée sans clé" sans verrouillage de sécurité, infodivertissement Bolero pack (commande vocale pour système d'infodivertissement / système audio Bolero avec écran tactile), rétroviseurs extérieurs électriques rabattables, tous les rétroviseurs avec anti-éblouissement automatique (rétroviseur intérieur avec anti-éblouissement automatique), feux arrière LED (aspect verre cristal) (éclairage de plaque d'immatriculation LED), matriciel Phares à LED (système d'aide à la conduite : assistant de feux de route), 8 haut-parleurs, éclairage d'ambiance LED, carrosserie : 5 portes, combiné d'instruments numérique (cockpit virtuel), lifting, moteur 2,0 litres - 180 kW TSI, filtre à particules essence (OPF), empattement 2 791 mm, siège avant gauche réglable en hauteur, siège avant droit réglable en hauteur, pare-chocs couleur carrosserie, SmartLink (Apple CarPlay et Android Auto), Wireless SmartLink, système de freinage antiblocage (ABS), antipatinage (ASR), transmission type : transmission intégrale, électronique. Programme de stabilité (ESP), système d'aide à la conduite : contrôle adaptatif du châssis (DCC) avec sélection du profil de conduite (Drive Mode Selector), transmission DSG à double embrayage à 7 rapports, climatisation Climatronic 2 zones, airbag côté passager, airbag côté conducteur, Isofix supports pour siège enfant sur la banquette arrière, vitres latérales arrière et lunette arrière obscurcies (SunSet), sièges avant chauffants, verrouillage centralisé, système d'assistance à la conduite : système d'avertissement de collision avec fonction de freinage d&
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Kodiaq | Volgens verbeterd recept
Skoda staat voor nuchtere, rationele auto's. Het draait niet om de uitstraling of het imago, maar om de ruimte en functionaliteit. Daarom is Skoda uiterst succesvol met de Kodiaq: een grote SUV die niet wordt gekocht om indruk te maken op de buitenwacht, maar op het eigen gezin! Bij het ontwerp van de tweede generatie stond Skoda daarom voor een probleem: om het succes te behouden mag het recept niet te veel worden gewijzigd, maar het moet wel verbeterd worden.
De Skoda Kodiaq is een grote SUV waarbij het niet draait om indruk maken, maar om ruimte en functionaliteit. De tweede generatie is met de uitrusting en pluginhybride aandrijving helemaal bij de tijd.
Plus
- zeer ruim
- beschikbaar als mild- en plugin-hybride
- modern, maar nog steeds bescheiden
Min
Conclusie
Is Skoda er in geslaagd om de sterke punten van de eerste generatie van de Kodiaq te behouden en daar meerwaarde aan toe te voegen voor de tweede versie? Op basis van een korte eerste kennismaking tijdens een presentatie is het antwoord: ja, zeker.
De Kodiaq is in alle richtingen gegroeid en dat komt de binnenruimte merkbaar ten goede. Net als voorheen is de ergonomie uiterst doordacht, inclusief diverse slimme voorzieningen (in marketingtaal: "Simply Clever" functies) die het leven makkelijker maken zonder de auto duurder te maken.
De vooruitgang zit in de aandrijving, de uitrusting en de kwaliteit. Het nieuwe platform biedt ruimte aan plug-inhybride aandrijving. Daarmee kan de Kodiaq zich de eerste 100 km gedragen als een elektrische auto, om daarna terug te vallen op een benzinemotor. Het nieuwe platform biedt tevens de laatste generatie infotainment en veiligheidsvoorzieningen. In de nieuwe Kodiaq schenkt Skoda veel meer aandacht aan stijl en afwerkingskwaliteit dan voorheen. Dat alles lijkt soms iets te modern voor een nuchtere en verstandige auto, maar ook de Kodiaq gaat met zijn tijd mee.