Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
€ 52.771,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Coffre / hayon à commande électrique (ouverture + fermeture), caméra de recul, système de verrouillage/démarrage Kessy, volant chauffant, régulateur de vitesse adaptatif (ACC), système de navigation audio Amundsen, sièges avant chauffants, gicleurs de lave-glace chauffants à l'avant, rails de toit en noir, sièges confort Ergo à l'avant, assistant phares et capteur de pluie (tunnel light, coming and leave home function), réglage de portée des phares, jantes aluminium 20", caméra multifonction, pneus 235/45 R20, norme antipollution Euro 6d-ISC-FCM (EU6 AP), sièges avant à réglage électrique (siège conducteur avec mémoire), Lane Assist, verrouillage central "Keyless Entry" sans verrouillage de sécurité, ensemble d'infodivertissement Bolero (commande vocale pour le système d'infodivertissement / système audio Bolero avec écran tactile ), rétroviseurs extérieurs rabattables électriquement, tous les rétroviseurs à atténuation automatique (rétroviseur intérieur avec atténuation automatique), feux arrière à LED (optique en verre cristal) (éclairage de plaque d'immatriculation à LED), phares à matrice LED (système d'assistance à la conduite : assistant feux de route), 8 haut-parleurs, éclairage ambiant LED, carrosserie : 5 portes, combiné d'instruments numérique (cockpit virtuel), lifting, moteur 2,0 litres - 180 kW TSI, filtre à particules Otto (OPF), empattement 2791 mm, siège avant gauche réglable en hauteur, avant droit siège réglable en hauteur, pare-chocs couleur carrosserie, SmartLink (Apple CarPlay et Android Auto), Wireless SmartLink, système anti-blocage (ABS), régulation anti-patinage (ASR), type d'entraînement : traction intégrale, électron. Programme de stabilité (ESP), système d'aide à la conduite : Contrôle adaptatif du châssis (DCC) incluant sélection du profil de conduite (Drive Mode Selector), boîte 7 rapports - boîte DSG à double embrayage, climatisation Climatronic 2 zones, airbag côté passager, airbag activé côté conducteur, fixations Isofix pour sièges enfant sur la banquette arrière, vitres latérales et lunette arrière assombries (SunSet), chauffage des sièges avant, verrouillage centralisé, système d'assistance à la conduite : système d'avertissement de collision avec fonction de freinage d'urgence en ville (assistant radar avant), secours système d'appel, volant (sport/cuir - 3 branches, aplati en bas) avec multifonction et
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Kodiaq | Volgens verbeterd recept
Skoda staat voor nuchtere, rationele auto's. Het draait niet om de uitstraling of het imago, maar om de ruimte en functionaliteit. Daarom is Skoda uiterst succesvol met de Kodiaq: een grote SUV die niet wordt gekocht om indruk te maken op de buitenwacht, maar op het eigen gezin! Bij het ontwerp van de tweede generatie stond Skoda daarom voor een probleem: om het succes te behouden mag het recept niet te veel worden gewijzigd, maar het moet wel verbeterd worden.
De Skoda Kodiaq is een grote SUV waarbij het niet draait om indruk maken, maar om ruimte en functionaliteit. De tweede generatie is met de uitrusting en pluginhybride aandrijving helemaal bij de tijd.
Plus
- zeer ruim
- beschikbaar als mild- en plugin-hybride
- modern, maar nog steeds bescheiden
Min
Conclusie
Is Skoda er in geslaagd om de sterke punten van de eerste generatie van de Kodiaq te behouden en daar meerwaarde aan toe te voegen voor de tweede versie? Op basis van een korte eerste kennismaking tijdens een presentatie is het antwoord: ja, zeker.
De Kodiaq is in alle richtingen gegroeid en dat komt de binnenruimte merkbaar ten goede. Net als voorheen is de ergonomie uiterst doordacht, inclusief diverse slimme voorzieningen (in marketingtaal: "Simply Clever" functies) die het leven makkelijker maken zonder de auto duurder te maken.
De vooruitgang zit in de aandrijving, de uitrusting en de kwaliteit. Het nieuwe platform biedt ruimte aan plug-inhybride aandrijving. Daarmee kan de Kodiaq zich de eerste 100 km gedragen als een elektrische auto, om daarna terug te vallen op een benzinemotor. Het nieuwe platform biedt tevens de laatste generatie infotainment en veiligheidsvoorzieningen. In de nieuwe Kodiaq schenkt Skoda veel meer aandacht aan stijl en afwerkingskwaliteit dan voorheen. Dat alles lijkt soms iets te modern voor een nuchtere en verstandige auto, maar ook de Kodiaq gaat met zijn tijd mee.