Bouwjaar | 01-09-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | - |
€ 50.722,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
5 portes
Efficacité CO2 Classe: B
Délai de livraison: 14 jours
** ÉQUIPEMENT: **
** Intérieur ** \ * Accoudoir central, arrière (2e rangée de sièges)
* Accoudoir central, avant avec jumbo box
* Volant sport multifonction en cuir (3 branches) avec palettes de changement de vitesses, chauffant
*Dossier de la banquette arrière (2e rangée de sièges) divisé 60:40
* Chauffage des sièges avant
* Climatisation Climatronic 3 zones
* 8 haut-parleurs
* Pédales en aluminium
* Garniture de pavillon noire
* Cockpit numérique
*Siège conducteur électrique avec fonction mémoire et supports lombaires
*Vitres teintées supplémentaires (Sunset), arrière
* Eclairage plancher avant et arrière (2ème rangée de sièges)
* Miroir intérieur avec gradation automatique
*Bouton pour rabattre les sièges arrière
* Tapis de sol en tissu KODIAQ
* Baguettes de seuil de porte KODIAQ, avant
* Éclairage ambiant LED
** Infodivertissement et communication ** \ *Connexion Bluetooth avec Phonebox
* Care Connect (1 an)
* DAB +
* Système d'infodivertissement Bolero avec écran tactile de 8 pouces
*Apple CarPlay sans fil
** Sécurité et assistance ** \ * Collision multi frein
* Détection de Somnolence
* Appeler le service d'urgence
* Capteurs de stationnement, avant et arrière
* Direction progressif
* Caméra de recul
* Préparation pour un attelage de remorque
* 7 airbags (airbags conducteur et passager avant, airbags tête, airbag genoux (conducteur) et airbags latéraux à l'avant)
* Régulateur de vitesse adaptatif (ACC)
* Aide au démarrage en côte (HSA)
*Assistant feux de route (éclairage du tunnel ainsi que fonction " venir et quitter la maison ")
* Assistant radar avant (avec fonction de freinage d'urgence en ville avec reconnaissance de personne)
** extérieur ** \ * Phares à LED matriciels
* Capteur de pluie
* Gicleurs de lave-glace avant chauffants
* Lave-phares
*Inscription Skoda en noir, au dos
*Inscription Sportline, devant
* Feux arrière à LED TOP avec feux clignotants animés
*Bandes de porte extérieures couleur carrosserie
* Boîtiers de rétroviseurs extérieurs en noir
* Longerons de toit, noir
*Incrustations décoratives, aspect carbone
* Rétroviseurs extérieurs électriques, rabattables électriquement avec fonction mémoire et gradation automatique
* Sélection de profil de conduite
*KESSY (entrée sans clé)
* Calandre noire brillante
* Moulures autour des vitres latérales, noires
** Roues et technologie ** \ * Jantes aluminium 19 pouces, TRIGLAV, anthracite
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Kodiaq | Volgens verbeterd recept
Skoda staat voor nuchtere, rationele auto's. Het draait niet om de uitstraling of het imago, maar om de ruimte en functionaliteit. Daarom is Skoda uiterst succesvol met de Kodiaq: een grote SUV die niet wordt gekocht om indruk te maken op de buitenwacht, maar op het eigen gezin! Bij het ontwerp van de tweede generatie stond Skoda daarom voor een probleem: om het succes te behouden mag het recept niet te veel worden gewijzigd, maar het moet wel verbeterd worden.
De Skoda Kodiaq is een grote SUV waarbij het niet draait om indruk maken, maar om ruimte en functionaliteit. De tweede generatie is met de uitrusting en pluginhybride aandrijving helemaal bij de tijd.
Plus
- zeer ruim
- beschikbaar als mild- en plugin-hybride
- modern, maar nog steeds bescheiden
Min
Conclusie
Is Skoda er in geslaagd om de sterke punten van de eerste generatie van de Kodiaq te behouden en daar meerwaarde aan toe te voegen voor de tweede versie? Op basis van een korte eerste kennismaking tijdens een presentatie is het antwoord: ja, zeker.
De Kodiaq is in alle richtingen gegroeid en dat komt de binnenruimte merkbaar ten goede. Net als voorheen is de ergonomie uiterst doordacht, inclusief diverse slimme voorzieningen (in marketingtaal: "Simply Clever" functies) die het leven makkelijker maken zonder de auto duurder te maken.
De vooruitgang zit in de aandrijving, de uitrusting en de kwaliteit. Het nieuwe platform biedt ruimte aan plug-inhybride aandrijving. Daarmee kan de Kodiaq zich de eerste 100 km gedragen als een elektrische auto, om daarna terug te vallen op een benzinemotor. Het nieuwe platform biedt tevens de laatste generatie infotainment en veiligheidsvoorzieningen. In de nieuwe Kodiaq schenkt Skoda veel meer aandacht aan stijl en afwerkingskwaliteit dan voorheen. Dat alles lijkt soms iets te modern voor een nuchtere en verstandige auto, maar ook de Kodiaq gaat met zijn tijd mee.