Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
€ 41.911,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Système d'aide à la conduite : contrôle automatique de distance (ACC) avec assistant radar avant (jusqu'à 210 km/h), combiné d'instruments numériques (cockpit virtuel), caméra de recul, roue de secours gain de place, volant chauffant, prise 12 V, 19" Jantes alliage Triglav anthracite, vide-poches côté passager, système de navigation audio Amundsen, trousse à outils et cric, rails de toit noirs, incrustations carbone, réception radio numérique DAB, pédales en acier inoxydable, aide au stationnement avant, système d'aide à la conduite : détection de fatigue, garnitures de vitres noires, KESSY (système d'entrée et de démarrage sans clé), airbag genoux côté conducteur et passager, liseuses avant, capteur de lumière et de pluie, accoudoir central arrière avec porte-gobelets, feu antibrouillard arrière, pneus 235/50 R19, bas- norme antipollution Euro 6d-ISC-FCM (EU6 AP), siège avant gauche à réglage électrique (avec mémoire), housse de siège / rembourrage Alcantara, chauffage des sièges avant, stores pare-soleil pour les vitres latérales arrière, sièges sport avant, port USB avant, rétroviseurs extérieurs électriques. rabattables, tous les rétroviseurs à atténuation automatique (rétroviseur intérieur à atténuation automatique), feux arrière à LED (aspect verre cristal) (éclairage de plaque d'immatriculation à LED), phares à matrice LED (système d'aide à la conduite : assistant de feux de route), 8 haut-parleurs, éclairage d'ambiance à LED , récupération d'énergie au freinage, éclairage de l'espace pieds à l'avant et à l'arrière, cache-bagages/coffre, carrosserie : 5 portes, appuie-tête arrière, appuie-tête avant, colonne de direction (volant) réglable en hauteur, colonne de direction (volant) réglable en longueur, moteur 1,5 l - 110 kW 16V TSI ACT, isolation capot, filtre à particules Otto (OPF), empattement 2791 mm, gicleurs lave-glace chauffants, siège avant gauche réglable en hauteur, siège avant droit réglable en hauteur, pare-soleil gauche avec miroir, Sportline , poignées de porte extérieures couleur carrosserie, système d'avertissement de ceinture de sécurité, côté conducteur/passager, Wireless SmartLink, système de freinage antiblocage (ABS), régulation anti-patinage (ASR), type d'entraînement : traction avant, électronique. Programme de stabilité (ESP), antidémarrage, boîte 7 vitesses -
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Kodiaq | Volgens verbeterd recept
Skoda staat voor nuchtere, rationele auto's. Het draait niet om de uitstraling of het imago, maar om de ruimte en functionaliteit. Daarom is Skoda uiterst succesvol met de Kodiaq: een grote SUV die niet wordt gekocht om indruk te maken op de buitenwacht, maar op het eigen gezin! Bij het ontwerp van de tweede generatie stond Skoda daarom voor een probleem: om het succes te behouden mag het recept niet te veel worden gewijzigd, maar het moet wel verbeterd worden.
De Skoda Kodiaq is een grote SUV waarbij het niet draait om indruk maken, maar om ruimte en functionaliteit. De tweede generatie is met de uitrusting en pluginhybride aandrijving helemaal bij de tijd.
Plus
- zeer ruim
- beschikbaar als mild- en plugin-hybride
- modern, maar nog steeds bescheiden
Min
Conclusie
Is Skoda er in geslaagd om de sterke punten van de eerste generatie van de Kodiaq te behouden en daar meerwaarde aan toe te voegen voor de tweede versie? Op basis van een korte eerste kennismaking tijdens een presentatie is het antwoord: ja, zeker.
De Kodiaq is in alle richtingen gegroeid en dat komt de binnenruimte merkbaar ten goede. Net als voorheen is de ergonomie uiterst doordacht, inclusief diverse slimme voorzieningen (in marketingtaal: "Simply Clever" functies) die het leven makkelijker maken zonder de auto duurder te maken.
De vooruitgang zit in de aandrijving, de uitrusting en de kwaliteit. Het nieuwe platform biedt ruimte aan plug-inhybride aandrijving. Daarmee kan de Kodiaq zich de eerste 100 km gedragen als een elektrische auto, om daarna terug te vallen op een benzinemotor. Het nieuwe platform biedt tevens de laatste generatie infotainment en veiligheidsvoorzieningen. In de nieuwe Kodiaq schenkt Skoda veel meer aandacht aan stijl en afwerkingskwaliteit dan voorheen. Dat alles lijkt soms iets te modern voor een nuchtere en verstandige auto, maar ook de Kodiaq gaat met zijn tijd mee.