Bouwjaar | 24-02-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.114 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 24-02-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.114 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bourguignon Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiterweg 11 |
Postcode | 8938 AD |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2847000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bourguignon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - feb 2022
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 110 kW (150 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 481 x 183 x 150 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.607 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 2.163 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
De ¦KODA Octavia Combi 1.4 TSi 245 Pk DSG RS iV PHEV uit 2021 belichaamt de perfecte samensmelting van kracht, efficiëntie en geavanceerde technologieën. Als onderdeel van de RS (RennSport) familie van ¦KODA staat deze auto synoniem voor sportieve prestaties en dynamiek, terwijl het hybride-aandrijfsysteem een nieuwe dimensie toevoegt aan zijn veelzijdigheid en milieubewustzijn. De krachtbron van deze Octavia Combi is een indrukwekkende 1.4-liter turbomotor, gekoppeld aan een elektrische motor, wat resulteert in een gecombineerd vermogen van 245 pk. Met de directe respons van de DSG-transmissie en de elektrische ondersteuning biedt deze hybride RS een opwindende rijervaring met een indrukwekkende acceleratie en efficiëntie. Deze Octavia Combi is uitgerust met een scala aan luxe en technologische functies, waaronder een geavanceerd navigatiesysteem, Full LED-verlichting voor optimale zichtbaarheid en 19-inch velgen voor een sportieve uitstraling. Elektrisch verstelbare stoelen zorgen voor maximaal comfort, terwijl de geïntegreerde camera's en Virtual Cockpit zorgen voor gemak en connectiviteit tijdens elke rit. De RS-lijn van ¦KODA heeft een rijke geschiedenis die teruggaat tot het begin van de jaren 1970. RS staat voor RennSport, wat "Racing Sport" betekent in het Duits. Deze modellen worden gekenmerkt door hun sportieve prestaties, dynamiek en opwindende rijervaring. De eerste RS-auto van ¦KODA was de 180 RS, gebaseerd op de ¦KODA 110 R Coupé, en werd gepresenteerd op de autotentoonstelling van Frankfurt in 1971. Sindsdien heeft de RS-lijn een gestage evolutie doorgemaakt, met modellen zoals de legendarische ¦KODA Octavia RS en de ¦KODA Fabia RS, die een cultstatus hebben verworven onder autoliefhebbers. Met de introductie van de hybride RS iV-modellen gaat ¦KODA een nieuwe richting in, waarbij sportiviteit wordt gecombineerd met milieuvriendelijke technologieën. De ¦KODA Octavia Combi 1.4 TSi 245 Pk DSG RS iV PHEV uit 2021 is een voorbeeld van deze evolu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Octavia | Zelfde liedje, toontje hoger
Dit is de vierde generatie van de Skoda Octavia. De Octavia dankt dat lange bestaan aan een eenvoudig concept: de Octavia is altijd slimmer dan de concurrentie. Dat kan zijn met de ruimte, de prijs of de ergonomie. Hoe slim is de nieuwe Octavia?
De 4e generatie van de Skoda Octavia is ruim en functioneel. De ergonomie en uitrusting is vooruitstrevend. De motoren zijn juist traditioneel met hybride-aandrijving als positieve uitzondering.
Plus
- ruim en praktisch
- rijke, moderne uitrusting
- relatief zuinige 1.5 TSI motor
Min
- niet leverbaar als elektrische auto
- minder groot verschil met de concurrentie dan voorheen
- onhandig kleine buitenspiegels
Conclusie
De vierde generatie van de Skoda Octavia houdt vast aan de succesformule van weleer: heel veel ruimte en functionaliteit tegen een concurrerende prijs. Echter, het verschil met de concurrentie is beduidend kleiner dan voorheen.
Daar staat tegenover dat minder duidelijk is hoe of waarop Skoda heeft bezuinigd. De uitrusting is modern, inclusief semi-zelfrijdende functies en een internet-verbinding. De Octavia is weliswaar alleen leverbaar met traditionele verbrandingsmotoren, maar dit zijn wel de modernste motoren die moederbedrijf Volkswagen in huis heeft. Tenslotte is de kenmerkende ruimte stijlvoller verpakt dan ooit tevoren.