Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
€ 27.393,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
* **Véhicule neuf UE avec immatriculation journalière allemande, 2 ans de garantie usine !**
* **EXPORTATION NETTO POSSIBLE!!!**
*Livraison du véhicule à votre porte d'entrée possible sur demande !
** Équipement spécial ** \ * Climatisation Climatronic 2 zones
* Accoudoir central arrière
* Roue de secours comme roue de secours
* Vitres latérales arrière et lunette arrière assombries (SunSet)
* Siège avant droit réglable en hauteur
* Chauffage des sièges à l'avant
*SmartLink (Apple CarPlay et Android Auto)
*Tapis de coffre réversible
** Équipement standard ** \ * 8 haut-parleurs
* L'airbag côté passager peut être désactivé
* Airbag côté conducteur / passager
* Système de freinage antiblocage (ABS)
* Contrôle de traction (ASR)
* Rétroviseurs extérieurs électr. réglable et chauffant
* Assistance au freinage
* Aide au stationnement arrière
* Électr. Répartition de la force de freinage (EBV)
*Électron. Blocage de différentiel (EDS)
*Électron. Blocage de différentiel latéral (XDS)
*Électron. Programme de stabilité (ESP)
* Système d'assistance au conducteur: système d'avertissement de collision avec fonction de freinage d'urgence en ville (assistant radar avant)
* Système d'assistance au conducteur: Frein multi-collision
* Système d'aide à la conduite : Lane Assist
* Vitres avant électriques
* Téléphone mains libres avec bluetooth
* Système de régulateur de vitesse (tempomat) incluant système de limiteur de vitesse
* Boite 7 vitesses - boite double embrayage DSG
* Forfait d'infodivertissement Swing
*Filtre d'habitacle : filtre à poussière et à pollen
* Fixations Isofix pour siège enfant sur siège passager avant
* Fixations Isofix pour siège enfant sur la banquette arrière
* Système de tête d'airbag
* Jantes LM
* Soutien lombaire, siège avant gauche
* Soutien lombaire, siège avant droit
* Colonne de direction (volant) réglable (vertical / axial)
* Assistant lumière (Coming Home, Leaving Home)
* Accoudoir central avant
* Moteur 1.5 Ltr. - 110 kW 16V TSI ACT
* Affichage multifonction
* phares antibrouillard
* Système d'appel d'urgence
* Filtre à particules Otto (OPF)
* Réception radio numérique (DAB +)
* Pression des pneus Système de surveillance
* Banquette arrière pliable 1 / 3-2 / 3
* Faibles émissions selon la norme d'émissions Euro 6d
* Poignée de levier de vitesses / sélecteur en cuir
* Phares partiels à LED (feux de jour et feux de croisement)
* Airbag latéral a
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Scala | Meer verfijning voor fijner rijden
De Skoda Scala is een bijzondere auto. Het koetswerk houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar. De techniek wordt gedeeld met andere merken, waardoor de prijs het midden houdt tussen een budget-auto en een doorsnee-auto. En dat lenen van onderdelen heeft nog een voordeel: nu het moederbedrijf overstapt op modernere techniek, gaat de Scala mee en is het model vernieuwd voor modeljaar 2024.
De Skoda Scala houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar en is daarom zeer ruim. Voor modeljaar 2024 zijn de veiligheid en motoren verbeterd. Ga voor de basisversie, die is goed genoeg.
Plus
- sterke, soepele 1.0 TSI motor
- zeer ruim, ook achterin
- prima rijeigenschappen
Min
- hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
- hoofdsteunen bij Monte Carlo-versie niet verstelbaar
Conclusie
De Skoda Scala is vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat is deels om concurrerend te blijven en deels om te voldoen aan nieuwe wetgeving op het gebied van veiligheid. De actieve veiligheid is daarom sterk verbeterd, waarbij de vele waarschuwingen hinderlijk (maar verplicht) zijn. Voor wie vaak op slecht verlichte buitenwegen rijdt, zijn de nieuwe LED-matrix koplampen (niet verplicht, dus optioneel) juist een aanwinst. Dankzij het digitale dashboard en de verbeterde motoren is de Scala beter bij de tijd.
De belangrijkste les van de proefrit met de vernieuwde Scala luidt: doe het goed of doe het niet. De nieuwe Monte Carlo-uitvoering en de automaat maken de Scala mooi en comfortabel. Echter, in die topversie is het prijsvoordeel ten opzichte van andere merken gering. Kies daarom voor de basisversie met de eenvoudigste motor en de eenvoudigste uitrusting. Zeker vanaf modeljaar 2024 zijn de uitrusting en prestaties ook dan ruim voldoende, terwijl het prijsvoordeel maximaal is.