vorige 229 van 6.055 volgende

Skoda Scala Monte Carlo 1.0 TSI 110 DSG Pano LED Na...

€ 30.100,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-09-2023
Categorie Overige
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen -

Skoda Scala Monte Carlo 1.0 TSI 110 DSG Pano LED Na...


€ 30.100,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-09-2023
Categorie Overige
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Breuer Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hardtstrasse 20
Postcode 4780
Plaats Saint-Vith
Land België
Telefoon +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.breuer.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Système de navigation audio Amundsen (SmartLink (MirrorLink, Apple CarPlay et Android Auto)), combiné d'instruments numériques (cockpit virtuel), système d'aide à la conduite : assistant de changement de voie (détection d'angle mort), aide au stationnement avant, caméra de recul, système de verrouillage/démarrage Kessy , ceintures de sécurité automatiques à 3 points à l'arrière (triple), écran couleur tactile de 9,2 pouces, indicateur d'eau de lavage, rétroviseurs extérieurs électriques. rabattable, rétroviseur extérieur gauche à atténuation automatique, phares bi-LED, antidémarrage électronique, boîte à gants éclairée, intérieur : console centrale avec bandeau décoratif en noir piano, jantes LM 17 pouces (Monte Carlo), antibrouillards, programme réseau dans le coffre à bagages, toit panoramique, réception radio numérique (DAB), pneus 205/50 R17, norme antipollution Euro 6d-ISC-FCM (EU6 AP), gicleurs de lave-glace chauffants, intervalle d'entretien 2 ans / 30 000 km, housse de siège / sellerie : tissu noir (Monte Carlo), pare-soleil avec miroir, sièges sport avant, prise (connexion 12V) avant, pare-chocs couleur carrosserie, interface USB arrière (2x, type C), système d'avertissement pour les ceintures de sécurité avant et arrière, housse de siège/sellerie : Monte Carlo (sièges sport), verrouillage centralisé (télécommande pour le verrouillage centralisé) , Système d'aide à la conduite : allumage automatique des feux de route (assistant feux de route) (rétroviseur intérieur à atténuation automatique/essuie-glaces avec capteur de pluie ), 8 haut-parleurs, compartiment de rangement pour parapluie, compartiment de rangement avec organiseur de chargement (bagages/espace de chargement), éclairage d'ambiance à LED en blanc, rétroviseurs extérieurs peints en noir , hayon avec lunette arrière longue, lunette arrière chauffante, filtre d'habitacle : filtre à poussière et à pollen , carrosserie : 5 portes, siège de soutien lombaire avant gauche, siège de soutien lombaire avant droit, moteur 1,0 litre - 81 kW TSI, filtre à particules Otto (OPF), kit de réparation de pneus, siège avant gauche réglable en hauteur, hauteur du siège avant droit -réglables, poignées de porte extérieures couleur véhicule, téléphone mains libres avec Bluetooth, interface USB à l'avant (2x, type C), système de freinage antiblocage (ABS), assistant de freinage, électron. Programme de stabi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Scala | Meer verfijning voor fijner rijden

De Skoda Scala is een bijzondere auto. Het koetswerk houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar. De techniek wordt gedeeld met andere merken, waardoor de prijs het midden houdt tussen een budget-auto en een doorsnee-auto. En dat lenen van onderdelen heeft nog een voordeel: nu het moederbedrijf overstapt op modernere techniek, gaat de Scala mee en is het model vernieuwd voor modeljaar 2024.

Autotest | Skoda Scala Meer verfijning voor fijner rijden

De Skoda Scala houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar en is daarom zeer ruim. Voor modeljaar 2024 zijn de veiligheid en motoren verbeterd. Ga voor de basisversie, die is goed genoeg.

Plus

  • sterke, soepele 1.0 TSI motor
  • zeer ruim, ook achterin
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
  • hoofdsteunen bij Monte Carlo-versie niet verstelbaar

Conclusie

De Skoda Scala is vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat is deels om concurrerend te blijven en deels om te voldoen aan nieuwe wetgeving op het gebied van veiligheid. De actieve veiligheid is daarom sterk verbeterd, waarbij de vele waarschuwingen hinderlijk (maar verplicht) zijn. Voor wie vaak op slecht verlichte buitenwegen rijdt, zijn de nieuwe LED-matrix koplampen (niet verplicht, dus optioneel) juist een aanwinst. Dankzij het digitale dashboard en de verbeterde motoren is de Scala beter bij de tijd.

De belangrijkste les van de proefrit met de vernieuwde Scala luidt: doe het goed of doe het niet. De nieuwe Monte Carlo-uitvoering en de automaat maken de Scala mooi en comfortabel. Echter, in die topversie is het prijsvoordeel ten opzichte van andere merken gering. Kies daarom voor de basisversie met de eenvoudigste motor en de eenvoudigste uitrusting. Zeker vanaf modeljaar 2024 zijn de uitrusting en prestaties ook dan ruim voldoende, terwijl het prijsvoordeel maximaal is.

Deel deze advertentie