vorige 231 van 6.052 volgende

Skoda Scala TOP onderhouden 1500 benzine, automaat, 150 PK BIV = 103¤ - jaarlijkse rijtaks 213¤

€ 23.995,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar -
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 44.651 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Skoda Scala TOP onderhouden 1500 benzine, automaat, 150 PK BIV = 103¤ - jaarlijkse rijtaks 213¤


€ 23.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar -
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 44.651 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mullens Diest
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Leuvensesteenweg 42-44
Postcode 3290
Plaats Diest
Land België
Telefoon +32 (0)13 - 333052 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mullens.be/garages/mullens-diest
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

TOP onderhouden 1500 benzine, automaat, 150 PK !! BIV = 103 - jaarlijkse rijtaks 213
Levering inclusief keuring, reiniging, nazicht onderhoud bij onze garage!!Geen bijkomende afleverkosten! Koop uw wagen bij garage Mullens Diest, meer dan 30 jaar ervaring in alle merken !! Ook onderhoud alle merken.Financiering mogelijk zonder voorschot !! Voor meer info of eenbegeleide proefrit op afspraakbent u steeds welkom in onze showroom : Mullens Diest, Leuvensesteenweg 42-44, 3290 Diest. Telefoon : 013/333.052 of via mail : filip.vervloesem (at)mullens.hyundai.be. Onder voorbehoud van publicatiefoutendie geen recht geven op extra korting en dit in de ruimste zin van het woord.

Emissieklasse: 6

Aantal deuren: 5

Aantal vorige eigenaren: 1
12 maanden garantie
Car-Pass aanwezig
Voertuig is schadevrij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Skoda Scala | Meer verfijning voor fijner rijden

De Skoda Scala is een bijzondere auto. Het koetswerk houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar. De techniek wordt gedeeld met andere merken, waardoor de prijs het midden houdt tussen een budget-auto en een doorsnee-auto. En dat lenen van onderdelen heeft nog een voordeel: nu het moederbedrijf overstapt op modernere techniek, gaat de Scala mee en is het model vernieuwd voor modeljaar 2024.

Autotest | Skoda Scala Meer verfijning voor fijner rijden

De Skoda Scala houdt het midden tussen een hatchback en een stationcar en is daarom zeer ruim. Voor modeljaar 2024 zijn de veiligheid en motoren verbeterd. Ga voor de basisversie, die is goed genoeg.

Plus

  • sterke, soepele 1.0 TSI motor
  • zeer ruim, ook achterin
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hinderlijke en bemoeizuchtige (maar verplichte) veiligheidsvoorzieningen
  • hoofdsteunen bij Monte Carlo-versie niet verstelbaar

Conclusie

De Skoda Scala is vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat is deels om concurrerend te blijven en deels om te voldoen aan nieuwe wetgeving op het gebied van veiligheid. De actieve veiligheid is daarom sterk verbeterd, waarbij de vele waarschuwingen hinderlijk (maar verplicht) zijn. Voor wie vaak op slecht verlichte buitenwegen rijdt, zijn de nieuwe LED-matrix koplampen (niet verplicht, dus optioneel) juist een aanwinst. Dankzij het digitale dashboard en de verbeterde motoren is de Scala beter bij de tijd.

De belangrijkste les van de proefrit met de vernieuwde Scala luidt: doe het goed of doe het niet. De nieuwe Monte Carlo-uitvoering en de automaat maken de Scala mooi en comfortabel. Echter, in die topversie is het prijsvoordeel ten opzichte van andere merken gering. Kies daarom voor de basisversie met de eenvoudigste motor en de eenvoudigste uitrusting. Zeker vanaf modeljaar 2024 zijn de uitrusting en prestaties ook dan ruim voldoende, terwijl het prijsvoordeel maximaal is.

Deel deze advertentie