Bouwjaar | 18-05-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 274.237 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 10.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-05-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 274.237 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | CTR B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisbroeksestraat 21A |
Postcode | 5281 RV |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34153556 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 486 x 186 x 148 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.065 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal
Exportprijs ex bpm !
= Bedrijfsinformatie =
Wij brengen geen aflever- of rijklaar kosten in rekening.
Wij werken uitsluitend op afspraak.
Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.
Wij maken zelf export papieren met kenteken en verzekering.
We make export papers with registration and insurance ourselves
Wir stellen Exportpapiere mit Registrierung und Versicherung selbst her
Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Superb | Superber
"Wie slim is rijdt Skoda", luidt het credo van het merk. En misschien wel de slimste van alle Skoda's is de Superb. Dit topmodel van het Tsjechische merk biedt namelijk de ruimte van een limousine en combineert dat met het prijskaartje van een heel gewone middenklasser. Met de nieuwe Superb gaat Skoda nu een stapje verder...
Ruimte en comfort uit een klasse hoger. Een prijs van een klasse lager. De Skoda Superb is de slimste keuze in het zakelijke segment en dat geldt des te meer voor generatie 2015.
Plus
- sublieme prijs/prestaties verhouding
- ruim als een limousine
- prima rijeigenschappen
Min
- storende bult in midden vloer voor achterbank
- dashboardkastje onhandig klein
- matige akoestiek audiosystem achterin
Conclusie
De Superb is het topmodel van Skoda. Voorheen combineerde de Superb de ruimte van een limousine met de nuchtere aanpak van Skoda. De nieuwe Superb kiest voor een heel andere insteek: de Superb biedt het beste wat Skoda in huis heeft.
Daarmee lijkt de fabrikant zijn doel voorbij te streven, maar ondanks alle verbeteringen blijft het prijskaartje onverminderd scherp. Tegelijkertijd is het nog lastiger om aan te wijzen waar Skoda heeft bezuinigd om tot zo'n scherpe prijs te komen. Het lijstje minpunten beperkt zich tot enkele futiliteiten, terwijl de opsomming van de pluspunten te lang is voor deze conclusie. Kortom: het topmodel van Skoda is nog superber geworden.