Bouwjaar | 17-05-1999 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 288.678 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.994 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 1.345,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-05-1999 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 288.678 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.994 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Knoops Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Puntweg 1 |
Postcode | 3208 LD |
Plaats | Spijkenisse |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54974849 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.knoopsautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 205/70 R15
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 179 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 174 x 160 cm
Wielbasis: 253 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.305 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 214 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 11,9 l/100km (1 op 8,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze Subaru Forester komt uit 1999, werd geleverd van 08-10-1998 tot 31-12-2000 en kostte toen € 23.023,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 1999 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 92 kW (125 PK) en een cilinderinhoud van 1994 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 179 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 9,0 liter per 100 km en hij weegt 1305 kg. De APK is geldig tot 02-06-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal. LET OP LET OP!!!!!!! MOTOR SLAAT NIET AAN
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn 7 dagen per week geopend OP AFSPRAAK van 09.00u tot 19.00u. Neemt u gerust contact met ons op onder nummer 0654974849.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Forester | Nog veelzijdiger
Als er één ding is dat de Subaru Forester kenmerkt, dan is dat veelzijdigheid. Wie voor een Forester kiest wil functionaliteit en comfort en terreinwaardigheid en veiligheid en... eigenzinnigheid! Subaru kiest namelijk steevast voor een andere insteek dan andere merken en daarom is de Forester al sinds de eerste generatie uit 1992 geliefd als alleskunner. Kan de vijfde generatie dat succes voortzetten?
De Subaru Forester is een echte alleskunner: comfortabel op de openbare weg, vaardig in het terrein. De eigenzinnige insteek van Subaru maakt de Forester tot een auto die een trouwe schare fans heeft.
Plus
- comfortabel op de openbare weg, vaardig in het terrein
- ruim en praktisch
Min
- fors verbruik, ook met e-Boxer
- significante prijsverhoging t.o.v. vorige generatie
Conclusie
Subaru introduceert de vijfde generatie van de Forester. Veelzijdigheid staat daarbij wederom op de eerste plaats. En dus is tijdens de proefrit alles geprobeerd! Als het gaat om ruimte overtuigt de Forester 2020 met volop hoofd- en beenruimte voor- en achterin. De uitrusting is compleet, zowel op het gebied van comfort als veiligheid.
De prestaties van de e-Boxer zijn ruim voldoende, maar ondanks de mild-hybrid techniek blijft het verbruik fors. De rijeigenschappen zijn goed en dankzij een zeer vertrouwenwekkend gevoel leent de Forester zich ook voor het afleggen van langere afstanden. Ten opzichte van de vorige generatie van de Forester is de wegligging het grote pluspunt van de nieuwe generatie.