Subaru Impreza 2.0 GT AWD Turbo 555 CIRCUIT / TRACKDAY / RACE / RALLY / RACEAUTO

€ 18.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 1998
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 115.621 km
Deuren 4
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.994 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Subaru Impreza 2.0 GT AWD Turbo 555 CIRCUIT / TRACKDAY / RACE / RALLY / RACEAUTO


€ 18.000,-

Algemeen

Bouwjaar 1998
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 115.621 km
Deuren 4
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.994 cc
Vermogen 330 kW (449 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Banden Outlet Koole
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Langeweg 12C
Postcode 3244 BH
Plaats Nieuwe-Tonge
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 16226392 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bandenoutletkoole.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • achterspoiler
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 1998 - 2000

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 3,0 s
Topsnelheid: 260 km/u
Ledig gewicht: 1.210 kg
Wielbasis: 252 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges

Te koop aangeboden:




Deze sterke en goed gemodificeerde Subaru Impreza STI circuit auto. Het betreft het meest gewilde model van de impreza, links gestuurd.




De auto is gebruikt in de Duitse Touringcar serie en bevind zich in goede conditie met de juiste ervaring! 




Recent is de motor opnieuw opgebouwd en draait op 450 pk en 480nm koppel met A.L.S. en een 6-bak. Dit alles maakt de auto een zeer betrouwbare en snelle circuit racer. Daarbij heeft de auto 4 instelbare maps om voor elke situatie de juiste vermogens te kunnen draaien. 




De auto had voorheen last van steenslag, daarom heeft de auto recent een volledig overgespoten kop.




De auto staat tevens op recent vervangen velgen en banden. Met een vers KW schroefset. Tevens is het onderstel voorzien van HD beugels en een big brake kit.




Bij de auto is een documentatie map aanwezig met daarbij FIA papieren voor rally en straat registratie in Luxemburg. Tevens is er een set regenbanden incl. Velg aanwezig bij de auto.




De auto is rij-klaar en kan zo het circuit op!




Een goed ruilvoorstel in vergelijkbaar segment is bespreekbaar.


Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken. 

Inruil is mogelijk

Prijs €18.000

Ook met financiering mogelijk vanaf € per maand

Bekijk ook onze andere advertenties

Alle bestelwagens: nieuw & gebruikt. Bedrijfswagens zoals Citroen, Nemo, Jumper, Jumpy, Berlingo, Fiat, Doblo, Ducato, Fiorino, Scudo, Ford Transit, Custom, Connect, Courier, Transit Iveco, Daily, Hyundai, H300, Mercedes, Mercedes-Benz, Benz, Sprinter, V-klasse, Vito, Citan, Nissan, Kubistar, Primastar, NV200, NV300, NV400, Interstar, Opel, Combo, Vivaro, Movano, Peugeot, Bipper, Expert, Partner, Boxer, Renault Trafic, Reault, Master, Kangoo, Mascott, Toyota, Hiace, Volkswagen Caddy, Transporter, Crafter, LT, Multivan met grijs kenteken.
Alle bedrijfswagens met: bakwagen, dubbelecabine, dubbele cabine, glasresteel, glasrasteel, huif, dubbel lucht, laadklep, gesloten bestel, 3 zitplaatsen, laadbak, bestelwagen, bestelauto, transportwagen, transportauto, openlaadbak, meubelbak met laadklep, meubelbak, oprijwagen, 4×4, L1H1 L1H2, L2H1, L2H2, L3H2, L3H3, L4H2, L4H3, Maxi, kombi, combi, grandvolume.        

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Subaru Impreza | Terug van weggeweest

De Impreza is sinds 1992 het gezicht van Subaru in Nederland. Deze middelgrote Subaru dankt zijn succes deels aan de sportieve prestaties en deels aan de hoge mate van veiligheid. Maar na 2011 werd het stil. Wel was er een sportwagen die historische banden had met de Impreza, maar geen betaalbare gezinsauto. Met de komst van de vijfde generatie is de Impreza weer terug in Nederland. Is de Impreza een aanwinst voor de markt?

Autotest | Subaru Impreza Terug van weggeweest

De Subaru Impreza onderscheidt zich van andere middelgrote auto's met superieure rijeigenschappen en een rijke uitrusting. De 1.6 motor met CVT bak presteert matig en heeft een hoog verbruik.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • veel aandacht voor veiligheid (actief en passief)
  • rijke standaarduitrusting

Min

  • matige prestaties, hoog verbruik
  • zeurderig geluid CVT
  • kostbaar in aanschaf en gebruik

Conclusie

Na enkele jaren van afwezigheid is de Subaru Impreza terug op de Nederlandse markt. Of dat een aanwinst is, is sterk afhankelijk van het gebruik van de auto. Wie dagelijks woon-werkverkeer rijdt heeft aan de Subaru een prima auto, maar zal geen grote verschillen ervaren met het bestaande aanbod. Het comfort, de ruimte en de uitrusting zijn allemaal goed, maar niet uitzonderlijk.

Wie een sportieve rijstijl heeft, regelmatig onder extreme weersomstandigheden rijdt of vaak over slechte wegen rijdt, ervaart juist heel veel meerwaarde. Alhoewel de prestaties van de 1.6 liter motor niet bijzonder sportief zijn, is het weggedrag dat juist wel. Samen met de vierwielaandrijving geeft dat een aangenaam superieur gevoel en draagt het bij aan de veiligheid. Het grootste voordeel van de Impreza is uiteindelijk ook het grootste nadeel, want de eigenzinnige techniek zorgt voor een hoog verbruik en dat wordt in Nederland afgestraft met een hoge co2-belasting.

Deel deze advertentie