Subaru Impreza 2.0 WRX AWD | WR Blue |STi spoiler | Full History |

€ 29.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-08-2004
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 124.553 km
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.994 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Subaru Impreza 2.0 WRX AWD | WR Blue |STi spoiler | Full History |


€ 29.950,-

Algemeen

Bouwjaar 25-08-2004
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 124.553 km
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.994 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Luth Tangenberg Hardenberg B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koningsspil 4
Postcode 7773 NK
Plaats Hardenberg
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)523 - 272258 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.luth-tangenberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2003 - okt 2005

Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 232 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 442 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 253 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 219 g/km
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik in de stad: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Meer dan geweldig, deze fraaie Impreza WRX!
Zijn kleur, zijn kilometerstand, zijn volledig sluitende onderhoudshistorie en zijn knetterharde koetswerk!
Op z'n Prodrive einddemper, HKS Blow off en zijn achteraf gemonteerde originele STi spoiler na, helemaal origineel, zoals ie uit de fabriek kwam rollen.
Kortom een frisse, kraakheldere Sub. Je zou zeggen "too good to be true", maar toch is het zo!

More than great, this beautiful Impreza WRX!
Its color, its mileage, its complete maintenance history and its rock-solid bodywork!
Except for its Prodrive silencer and its retrofitted original STi spoiler, it is completely original, as it rolled out of the factory.
You would say "Actually too good to be true", but it is true!

Nieuwsgierig geworden en wilt u deze unieke WRX bezichtigen? Neem dan vooraf telefonisch contact op, dit om teleurstelling te voorkomen.

Wij zijn al meer dan 35 jaar dealer van Subaru, daarnaast hebben wij ons in de loop der jaren gespecialiseerd in onze grote passie de Impreza GT Turbo, WRX, WRX STi en BRZ. Bent u ook een échte liefhebber kijk dan voor onze zeer uitgebreide & unieke collectie op onze website: www.luth-tangenberg.nl.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten. Voor vragen en opmerkingen vinden wij het fijn als u contact met ons opneemt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Subaru Impreza | Terug van weggeweest

De Impreza is sinds 1992 het gezicht van Subaru in Nederland. Deze middelgrote Subaru dankt zijn succes deels aan de sportieve prestaties en deels aan de hoge mate van veiligheid. Maar na 2011 werd het stil. Wel was er een sportwagen die historische banden had met de Impreza, maar geen betaalbare gezinsauto. Met de komst van de vijfde generatie is de Impreza weer terug in Nederland. Is de Impreza een aanwinst voor de markt?

Autotest | Subaru Impreza Terug van weggeweest

De Subaru Impreza onderscheidt zich van andere middelgrote auto's met superieure rijeigenschappen en een rijke uitrusting. De 1.6 motor met CVT bak presteert matig en heeft een hoog verbruik.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • veel aandacht voor veiligheid (actief en passief)
  • rijke standaarduitrusting

Min

  • matige prestaties, hoog verbruik
  • zeurderig geluid CVT
  • kostbaar in aanschaf en gebruik

Conclusie

Na enkele jaren van afwezigheid is de Subaru Impreza terug op de Nederlandse markt. Of dat een aanwinst is, is sterk afhankelijk van het gebruik van de auto. Wie dagelijks woon-werkverkeer rijdt heeft aan de Subaru een prima auto, maar zal geen grote verschillen ervaren met het bestaande aanbod. Het comfort, de ruimte en de uitrusting zijn allemaal goed, maar niet uitzonderlijk.

Wie een sportieve rijstijl heeft, regelmatig onder extreme weersomstandigheden rijdt of vaak over slechte wegen rijdt, ervaart juist heel veel meerwaarde. Alhoewel de prestaties van de 1.6 liter motor niet bijzonder sportief zijn, is het weggedrag dat juist wel. Samen met de vierwielaandrijving geeft dat een aangenaam superieur gevoel en draagt het bij aan de veiligheid. Het grootste voordeel van de Impreza is uiteindelijk ook het grootste nadeel, want de eigenzinnige techniek zorgt voor een hoog verbruik en dat wordt in Nederland afgestraft met een hoge co2-belasting.

Deel deze advertentie