Bouwjaar | 31-08-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.970 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2007 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.970 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Schaik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiterweg 1 |
Postcode | 8938 AD |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2139112 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanschaik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2007
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 253 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.385 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 244 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik in de stad: 14,4 l/100km (1 op 6,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Origineel Nederlandse geleverde Subaru Impreza in de enige kleurstelling die de WRX doet stralen. Volledige onderhoud historie aanwezig. Voorzien van nieuwe Distributie Riem vorig jaar op 29-12-2022 bij 130.359 kilometer.
= Bedrijfsinformatie =
Op onze website WWW.AUTOVANSCHAIK.NL,staan al onze auto's met een zeer uitgebreide FOTOREPORTAGE.Voordat wij onze auto's te koop aanbieden gaan ze eerst naar de werkplaats voor een uitgebreide inkoopcheck en worden ze verkoop klaar gemaakt.Onze genoemde prijzen zijn inclusief recente APK en tenaamstellen ,kilometergarantie(nationale autopas).Tegen meerprijs is er garantie mogelijk, een half jaar autotrust garantie of bovag garantie.Wilt u uw auto rechtstreek aan ons verkopen, dan is dat mogelijk, surf naar de site: WWW.CONTANTGELDVOORJEAUTO.NL.De voordelen op een rijtje: Bovag bedrijf,garantie,N.A.P,jonge en meestal van de eerste eigenaar afkomstige auto's,aantoonbare onderhoudshistorie, inruil van auto,boot,motor,caravan en camper mogelijk,ruime financieringsmogelijkheden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Impreza | Terug van weggeweest
De Impreza is sinds 1992 het gezicht van Subaru in Nederland. Deze middelgrote Subaru dankt zijn succes deels aan de sportieve prestaties en deels aan de hoge mate van veiligheid. Maar na 2011 werd het stil. Wel was er een sportwagen die historische banden had met de Impreza, maar geen betaalbare gezinsauto. Met de komst van de vijfde generatie is de Impreza weer terug in Nederland. Is de Impreza een aanwinst voor de markt?
De Subaru Impreza onderscheidt zich van andere middelgrote auto's met superieure rijeigenschappen en een rijke uitrusting. De 1.6 motor met CVT bak presteert matig en heeft een hoog verbruik.
Plus
- uitstekend weggedrag
- veel aandacht voor veiligheid (actief en passief)
- rijke standaarduitrusting
Min
- matige prestaties, hoog verbruik
- zeurderig geluid CVT
- kostbaar in aanschaf en gebruik
Conclusie
Na enkele jaren van afwezigheid is de Subaru Impreza terug op de Nederlandse markt. Of dat een aanwinst is, is sterk afhankelijk van het gebruik van de auto. Wie dagelijks woon-werkverkeer rijdt heeft aan de Subaru een prima auto, maar zal geen grote verschillen ervaren met het bestaande aanbod. Het comfort, de ruimte en de uitrusting zijn allemaal goed, maar niet uitzonderlijk.
Wie een sportieve rijstijl heeft, regelmatig onder extreme weersomstandigheden rijdt of vaak over slechte wegen rijdt, ervaart juist heel veel meerwaarde. Alhoewel de prestaties van de 1.6 liter motor niet bijzonder sportief zijn, is het weggedrag dat juist wel. Samen met de vierwielaandrijving geeft dat een aangenaam superieur gevoel en draagt het bij aan de veiligheid. Het grootste voordeel van de Impreza is uiteindelijk ook het grootste nadeel, want de eigenzinnige techniek zorgt voor een hoog verbruik en dat wordt in Nederland afgestraft met een hoge co2-belasting.