Bouwjaar | 03-01-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.768 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 5.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2006 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.768 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ZZP Autoos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heidebloemstraat 3-A |
Postcode | 5482 ZA |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11475609 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.zzpautoos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 472 x 173 x 147 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.465 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 203 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,6 l/100km (1 op 8,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 333 - € 362 per kwartaal
Subaru Outback 2.5i AUTOMAAT . LPG G3 . Youngtimer . 4 Wiel aangedreven ...
Auto heeft . Airco . PDC . Cruiscontrol . Pano schuifdak . Automaat . Elec ramen en spiegels . LMV . Aido . enz enz
Auto rijdt en schakeld goed .......disriem nog recent vervangen . . inruil ogelijk.
ZZP autoos is gevestigd op het volgende adres.
Heidebloemstraat 3-A
5482 ZA
Schijndel.(Nb)
zzpautoos@gmail.com
Openingstijden zijn.
Maandag t/m Vrijdag van : 8.30 Tot 16.30.
Zaterdags 9.30 Tot 15.00.
Ook is het mogelijk buiten deze uren te komen.
Alleen dan wel even een afspraak maken.
Tel . 0611475609
Liefst een belletje vooraf , dan komt u nooit voor niets.
Onze prijzen zijn op basis van korte meeneem prijzen.
Inruil van uw eigen auto is altijd mogelijk.
Graag Tot ziens
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...
Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?
De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.
Plus
- veiligheid boven alles
- ruim en praktisch
- ook bruikbaar in (licht) terrein
Min
- kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
- Apple CarPlay valt regelmatig uit
Conclusie
Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.
Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.