![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 05-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 55.843 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
€ 42.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 55.843 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.487 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Linde Emmeloord B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tinweg 10 |
Postcode | 8304 BP |
Plaats | Emmeloord |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 614204 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-emmeloord.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2020 - 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 136 kW (185 PK)
Koppel: 227 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.915 kg
Wielbasis: 269 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Energielabel: A
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
De gecommuniceerde prijs is de verkoopprijs, inclusief leges, Wij vragen voor het afleveringspakket € 599,-
In dit pakket is inbegrepen:
* Onderhoudsbeurt conform schema, inclusief eventuele aanvullende werkzaamheden.
* APK keuring (indien nodig).
* Volledige poetsbeurt en reiniging van het interieur.
* 12 maanden servicepas met pechservice
* Minimaal halve tank brandstof
* 12 maanden BOVAG garantie
. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Across | Beter goed gejat dan slecht bedacht
Suzuki heeft een lange en rijke historie op het gebied van terreinwagens. Dat begon met kleine, maar uiterst capabele terreinwagentjes voor beroepsmatig gebruik. Toen de terreinwagen voor recreatief gebruik (SUV) populair werd, kon Suzuki dankzij de opgedane ervaring meteen inspringen op die trend. Echter, sinds dat aanvankelijke succes heeft Suzuki al enkele jaren geen middelgrote SUV meer in het assortiment. Tot nu toe! Maak kennis met de Across.
![Autotest | Suzuki Across Beter goed gejat dan slecht bedacht](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/826/suzuki-across.jpg)
De Across overtuigt het topmodel van Suzuki dankzij de ruimte, uitrusting en plug-inhybirde techniek. De Across is snel, zuinig, uitgesproken comfortabel en ook nog eens terreinwaardig.
Plus
- capabel in het terrein
- stil, comfortabel en behaaglijk
- ruim en praktisch
Min
- weinig Suzuki-gevoel
- traag opladen
Conclusie
Suzuki introduceert de Across. De Across is een middelgrote SUV en daarom de opvolger van de Grand Vitara. Omdat de Across is gebaseerd op een model van Toyota, is gekozen voor deze nieuwe naam. Bovendien: dankzij de plug-inhybride aandrijving zet Suzuki zulke grote stappen vooruit op het gebied van verbruik, prestaties en comfort dat een nieuwe naam op zijn plaats is. Dankzij de overvloedige ruimte, rijke uitrusting en zakelijke opzet overtuigt de Across bovendien meer dan ooit als topmodel van Suzuki.
De titel "Beter goed gejat dan slecht bedacht" klinkt weliswaar negatief, maar is in dit geval zeker niet zo bedoeld. Het is slim van Suzuki om de hulp van Toyota in te roepen. Het stelt Suzuki in staat om een waardige opvolger aan te bieden voor de Grand Vitara en tegelijkertijd perfect in te spelen op de wensen van de Europese klant.