Suzuki Celerio Automaat / Eerste eigenaar / 21.000 NAP / Navigatie

€ 10.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-10-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 21.500 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Suzuki Celerio Automaat / Eerste eigenaar / 21.000 NAP / Navigatie


€ 10.499,-

Algemeen

Bouwjaar 31-10-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 21.500 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 50 kW (68 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Otoman
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dekkershoek 39A
Postcode 2552 DA
Plaats Den Haag
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24825748 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfotoman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R14
Acceleratie (0-100): 15,2 s
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 160 x 147 cm
Wielbasis: 243 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 785 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.260 kg
Max. trekgewicht: 400 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

Otoman is een klein autobedrijf dat is voortgekomen uit een hobbymatige liefde voor auto's. Otoman zoekt altijd naar mooie auto's in de markt. Doordat wij geen duur pand en dergelijke bezitten, kunnen wij voor een minimale marge de auto weer doorzetten naar u als klant. Hier profiteert u als klant van.

Graag tot ziens bij Autobedrijf Otoman

Inruil Mogelijk!

= Bedrijfsinformatie =

.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Celerio AGS | Gemak dient de mens

De Suzuki Celerio is de meest nuchtere en praktische auto onder de kleintjes. Terwijl andere merken zich richten op een hippe vormgeving of innovatieve techniek, is Suzuki met de Celerio een en al bescheidenheid. Toch was er een optie waar heel veel vraag naar was: een automatische versnellingsbak. En die is er nu ook!

Autotest | Suzuki Celerio AGS Gemak dient de mens

De Suzuki Celerio is er nu ook met automaat. Net als bij de meeste andere kleine auto's schakelt deze automaat matig, maar het maakt het leven wel makkelijker. Verder: fijne, eenvoudige, pure Suzuki.

Plus

  • Nette prijs
  • Ruim en praktisch
  • Zuinig, ook met automaat

Min

  • Weinig verfijning
  • Automaat schakelt houterig
  • Nodigt niet uit tot lange ritten

Conclusie

De Suzuki Celerio is en blijft de meest nuchtere en praktische auto onder de kleintjes. Suzuki kiest doelbewust voor sobere materialen en een eenvoudige uitrusting om de prijs laag te kunnen houden. Dankzij een iets hogere bouw en hoekige vormen, is de binnenruimte zeer goed voor een auto van deze omvang.

Ook het onderstel, de motor en de besturing zijn eenvoudig. Suzuki kiest niet voor spanning en sensatie, maar legt de nadruk op comfort en gebruiksgemak. De nieuwe automaat is helaas weinig verfijnd, waardoor deze niet bijdraagt aan het comfort maar wel degelijk aan het gemak.

Deel deze advertentie