Bouwjaar | 22-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.972 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.200 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.972 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.200 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Blitterswijk V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpsstraat 55 |
Postcode | 4145 KB |
Plaats | Schoonrewoerd |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 641263 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.blitterswijksuzuki.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 169 x 161 cm
Wielbasis: 2.435 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 865 kg
GVW: 865 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
De Japanse automerken hebben in de loop van de jaren verschillende keren nieuwe maatstaven gezet als het gaat om kwaliteit en functionaliteit. Dat merkt u ook aan deze Suzuki Ignis. De aandrijving van deze Suzuki wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. In de winter wordt het echt genieten met de stoelverwarming. Tot de uitrusting van deze Suzuki behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Bij het inparkeren hoeft u het laatste stukje niet te gokken: de achteruitrijcamera kijkt voor u uit. Het navigatiesysteem en het audiosysteem (met DAB-ontvangst!) bedient u met knoppen op het stuur. De electronic climate control zorgt voor een prettige binnentemperatuur. Een stabiele en comfortabele snelheid houdt u feilloos aan met de cruise control. Het doek is gevallen voor de ouderwetse autosleutel. Instappen en wegrijden gaat met keyless start. Ook is de Suzuki uitgerust met: sportstuur met schakelpaddels, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.
Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Mindert een voorligger onverwachts te veel vaart, dan komt de forward collision warning in actie en waarschuwt meteen. Vermoeidheidsherkenning is een systeem dat met verschillende sensoren tekenen van vermoeidheid bij de chauffeur waarneemt. Deze krijgt tijdig een waarschuwing, wat ongelukken kan voorkomen. U bent mede dankzij accident avoidance system, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Ignis | Hij is braaf!
SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.
De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.
Plus
- zuinig en comfortabel
- originele, onderscheidende vormgeving
- hoge zit, eenvoudige instap
Min
- korte zittingen voorstoelen
- spraakherkenning werkt nauwelijks
Conclusie
De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.
Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.