Suzuki Ignis 1.2 Smart Hybrid Select | Navigatie via Apple Carplay/Android Auto | Bluetooth | Parkeercamera | Airco | Lederen stuurwiel |

€ 17.445,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 20.285 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 61 kW (83 pk)

Suzuki Ignis 1.2 Smart Hybrid Select | Navigatie via Apple Carplay/Android Auto | Bluetooth | Parkeercamera | Airco | Lederen stuurwiel |


€ 17.445,-

Algemeen

Bouwjaar 11-06-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 20.285 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 61 kW (83 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Occasions Emmeloord
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Platinaweg 1
Postcode 8304 BL
Plaats Emmeloord
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)527 - 697858 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2020

Technische informatie
Koppel: 107 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 32 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 165 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 370 x 169 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 835 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.330 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Stof zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Servicepakket (inbegrepen):
Geldige APK 
Wensink App
- Wensink Zekerheidsgarantie personenwagens (€ 895 meerprijs):
12 maanden BOVAG garantie
Geldige APK en eerstvolgende APK gratis
Minimaal 7500 km rijden tot volgende onderhoud interval
Technische inspectie op 140 punten
Na reinigen gereconditioneerde auto
Wensink AppMinimaal € 25 brandstof
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Servicepakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Het is een auto die er nog jaren tegenaan kan, deze Suzuki Ignis die 20285 kilometer op de teller heeft staan. Elektrisch rijden: zuinig, goedkoop en schoon. Maar soms net wat beperkt als het gaat om afstand. Daarom heeft deze hybride Suzuki Ignis zowel een verbrandingsmotor als een elektromotor. Als dat geen perfecte combi is! Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten ook tot de uitrusting van deze complete auto.

De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Om de audiofuncties onderweg aan te passen, hoeft u alleen maar gebruik te maken van de audiobediening op het stuur. Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes, boordcomputer en verstelbaar stuur.

Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Op een kop-staartbotsing zit niemand te wachten. Daarom is de forward collision warning onderweg constant alert en berekent via een sensor de veilige afstand tot voorliggers. Vermoeid achter het stuur zitte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Ignis | Hij is braaf!

SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.

Autotest | Suzuki Ignis Hij is braaf!

De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.

Plus

  • zuinig en comfortabel
  • originele, onderscheidende vormgeving
  • hoge zit, eenvoudige instap

Min

  • korte zittingen voorstoelen
  • spraakherkenning werkt nauwelijks

Conclusie

De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.

Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.

Deel deze advertentie