Bouwjaar | 01-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.854 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 01-06-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.854 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Eilander |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mussenkampseweg 8 |
Postcode | 8181 PK |
Plaats | Heerde |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)578 - 692705 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-eilander.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2020 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 2 kW (3 PK)
Vermogen brandstofmotor: 61 kW (83 PK)
Koppel: 107 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 32 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 169 x 161 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 835 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.330 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 295 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Zeer mooie auto in nieuwstaat. Fotoserie volgt.
Ook deze hatchback is zeer veelzijdig en levert bovendien uitstekende prestaties. Op de teller van deze auto staat slechts 19854 kilometer. De compacte maar pittige motor heeft een bescheiden dorst maar levert prima prestaties. Winterse omstandigheden? Geniet dan van het comfort van de stoelverwarming! Ook is de auto voorzien van: 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, LED-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verschuifbare achterbank.
Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. De audiobediening op het stuur draagt bij aan een veilige rit. Geen afleiding, geen tasten - de knoppen zitten onder uw vingers. Je weet altijd waar je moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Smartphone connectiviteit verbindt uw smartphone draadloos met het audiosysteem. Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. Een vergeten muurtje, een verborgen paaltje? Dat gebeurt niet meer, dankzij de achteruitrijcamera. Met verstelbaar stuur, boordcomputer, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes is deze auto helemaal compleet.
Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. Om de veiligheid extra te vergroten, heeft deze Suzuki Ignis Brake Assist. In een noodsituatie treedt dit hulpremsysteem in werking wanneer extra remkracht nodig is.
Wilt u deze auto zelf ervaren? Neem dan contact op met een van onze medewerkers.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Ignis | Hij is braaf!
SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.
De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.
Plus
- zuinig en comfortabel
- originele, onderscheidende vormgeving
- hoge zit, eenvoudige instap
Min
- korte zittingen voorstoelen
- spraakherkenning werkt nauwelijks
Conclusie
De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.
Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.