Suzuki Ignis 1.2 Stijl Smart Hybrid

€ 14.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.341 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen -

Suzuki Ignis 1.2 Stijl Smart Hybrid


€ 14.450,-

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 55.341 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoKievit Rotterdam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Slinge 244
Postcode 3085 EX
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4800111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokievit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2017 - dec 2018

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 2 kW (3 PK)
Vermogen brandstofmotor: 66 kW (90 PK)
Koppel: 120 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 32 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 169 x 160 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 810 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 1.330 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 97 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

Het is een auto die er nog jaren tegenaan kan, deze Suzuki Ignis die 55341 kilometer op de teller heeft staan. We weten het: benzinerijden is een dure grap. Elektrisch heeft de toekomst. Met de hybride motor van deze Suzuki Ignis heeft u de keuze: elektrisch als het kan, benzine als het moet. In de guurste maanden is de meegeleverde stoelverwarming een absolute weldaad! In deze auto profiteert u onder andere ook van: 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Een onopvallend paaltje of een overstekend kind achter de auto brengt risico's met zich mee. Gelukkig laat de achteruitrijcamera feilloos zien of alles veilig is. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het full map navigatiesysteem zit u veilig en ontspannen in de auto. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Even muten, een andere zender of track kiezen? Geen gerommel, het gaat moeiteloos met de audiobediening op het stuur. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Ook is de Suzuki uitgerust met: cruise control, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. Vermoeidsheidsherkenning herkent tekenen van vermoeidheid bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er ongelukken gebeuren doordat de bestuurder in slaap valt. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Laat het ons meteen weten als u interesse heeft in deze Suzuki, dan kunnen we een afspraak maken om u de auto te demonstreren.

= Bedrijfsinformatie =

De doo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Ignis | Hij is braaf!

SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.

Autotest | Suzuki Ignis Hij is braaf!

De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.

Plus

  • zuinig en comfortabel
  • originele, onderscheidende vormgeving
  • hoge zit, eenvoudige instap

Min

  • korte zittingen voorstoelen
  • spraakherkenning werkt nauwelijks

Conclusie

De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.

Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.

Deel deze advertentie