Bouwjaar | 02-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.704 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.704 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Star Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Neptunesweg 36b |
Postcode | 8938 AA |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41434242 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 377 x 160 x 159 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 930 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 1.470 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Heerlijk rijdende Suzuki Ignis 1.3 uit 2004 aangeboden!
Met een ruim aanbod aan opties o.a elektrische ramen, trekhaak, airco etc. etc.
De Suzuki Ignis is de word niet voor niets uitgeroepen (door de ANWB) als meest prijs vaste stads auto van Nederland!
Één van de sterkste wagens onder het budget! Uitgerust met een trekhaak die het makkelijker maakt om te transporteren!
Rijd erg strak op de weg en maakt elke rit weer een aangename avontuur!
Voorzien van een gloednieuwe APK!
= Bedrijfsinformatie =
Uiteraard is het mogelijk u huidige auto in te ruilen om u nieuwe aankoop voordelig te financieren.
Neem gerust contact op voor vragen en/of mogelijkheden met betrekking tot inruil en financiering.
Om zeker te stellen dat de auto nog beschikbaar is, is het raadzaam voor een proefrit of bezichtiging eerst even contact op te nemen!
Wij proberen zo accuraat en duidelijk mogelijk een advertentie te verwerken en te plaatsen, door middel van foto's en tekst.
Echter behouden wij ons op enige druk en zetfouten ten alle tijden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Ignis | Hij is braaf!
SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.
De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.
Plus
- zuinig en comfortabel
- originele, onderscheidende vormgeving
- hoge zit, eenvoudige instap
Min
- korte zittingen voorstoelen
- spraakherkenning werkt nauwelijks
Conclusie
De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.
Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.