Bouwjaar | 03-01-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.591 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.393 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.591 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.393 cc |
Vermogen | 131 kW (178 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wolsing Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Plakhorstweg 17 |
Postcode | 7007 AS |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53903641 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wolsingautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R18
Acceleratie (0-100): 7,8 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 182 x 147 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 183 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
In opdracht van een klant bieden wij deze in nieuwstaat verkerende Suzuki Kizashi aan. Wij berekenen €250,- afleveringskosten. Standplaats Plakhorstweg 17 7008 AS Doetinchem. Omdat wij veel onderweg zijn gaat onze voorkeur uit naar telefonische afspraak. Mvg Ronny Wolsing 06-53903641
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Kizashi | Doorgroeien
Suzuki had een probleem, of beter gezegd: een luxeprobleem. De klanten zijn zeer tevreden over de producten en daarom trouw aan het merk. Men koopt na de ene Suzuki graag een andere Suzuki. Maar diezelfde klant wil graag doorgroeien omdat het gezin uitbreidt of de carrière succesvol is. Suzuki bood tot nu toe alleen maar kleine auto's aan, zodat de trouwe klant toch voor een ander merk koos. Dat probleem is nu opgelost met de komst van de "Kizashi".
De Kizashi is de eerste grote zakenauto van Suzuki. Hij rijdt echter zo goed dat het lijkt alsof Suzuki al jaren ervaring heeft met grote sedans. Geen hoogvlieger, maar verstandig en lekker exclusief.
Plus
- zeer comfortabel
- uitstekende rijeigenschappen
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen dieselmotor beschikbaar
- behoudende techniek
Conclusie
Suzuki heeft de laatste decennia een naam opgebouwd als specialist op het gebied van kleine auto's. Op een enkele terreinauto na, is de Kizashi de eerste grote auto van Suzuki. Door het gebrek aan ervaring op dit gebied, lag het risico op kinderziekten of het domweg vergroten van een budgetmodel op de loer. Suzuki kan echter op geen enkele beginnersfout worden betrapt.
De Kizashi is een prima zakenauto die zich op het gebied van prestaties, weggedrag en bouwkwaliteit probleemloos kan meten met de gevestigde orde. Op de uitgesproken vormgeving na, steekt de Kizashi echter op geen enkel punt boven het gemiddelde uit. De Kizashi is niet vernieuwend en alhoewel de auto prima rijdt, is het bepaald geen opwindend product. Strikt genomen is het grootste voordeel van de Kizashi dat het een Suzuki is; en dat is precies waar de trouwe klant naar zocht, want die kan nu eindelijk doorgroeien binnen het vertrouwde merk.