Bouwjaar | 13-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 30.699 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 988 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 30.699 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 988 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Loyal Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 7a |
Postcode | 5281 RW |
Plaats | Boxtel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40683135 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.065 kg
Wielbasis: 260 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: matig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Betreft een Belgische auto dient nog ingevoerd te worden
Rondom schades zie foto's
Rijdt en schakelt goed, motorisch 100% condensor wel geraakt maar lekt niet
Wordt geleverd met Car Pass en CVO en alle papieren om hem in te kunnen voeren
Wordt geleverd met volledig ingevulde onderhoudsboekjes en 2 sleutels met afstandsbediening
Kilometerstand is origineel en aantoonbaar
Verschillende opties zoals: Elektrische ramen , Stuurbekrachtiging , Trekhaak, Stuurwielbediening en nog veel meer opties
Loyal Cars
Bij interesse verwelkomen wij u van harte om de auto op uw gemak te komen bezichtigen en proefrijden onder het genot van een kop koffie
Wij brengen geen aflever- of rijklaar kosten in rekening
Met vragen over inruil van uw auto, of vragen over de auto kunt u vrijblijvend contact met ons opnemen via:
Tel : +31 (06) 40683135
E-mail : Info@loyalcars.nl
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Vanwege onze snel wisselende voorraad adviseren wij u om vooraf telefonisch contact met ons op te nemen of het betreffende auto op voorraad is.
Website
www.loyalcars.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!