Bouwjaar | 20-07-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 126.856 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 18.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-07-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 126.856 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Alblas |
Contactpersoon | M. Abarkan |
Adres | Ohmweg 72/74 |
Postcode | 2952 BB |
Plaats | Alblasserdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46294499 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdealblas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 179 x 159 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.145 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij autobedrijf de Alblas, wij zijn een klein universeel autobedrijf waar openheid en vakmanschap centraal staat,de advertenties zijn met uiterste zorg samengesteld maar voor de juiste indruk van de auto nodigen wij u graag uit om vrijblijvend de auto te bezichtigen
Onze auto's worden aangeboden voor een meeneemprijs zonder garantie maar wel rijklaar met standaard een nieuwe APK
Uiteraard verzorgen wij ook onderhoud en garantie welke u tegen meerprijs in diverse afleveringspakketten wordt aangeboden
Keuze mogelijkheid afleveringspakketten voor auto's met een meeneemprijs vanaf 4500,- euro
Pakket 1: inbegrepen bij meeneemprijs!
- Poetsen
- Nieuwe apk
- Tenaamstelling
Pakket 2: €395,= incl BTW
- Poetsen
- Nieuwe apk
- Tenaamstelling
- 25 euro brandstof
- 3 maanden garantie op motor en bak
Pakket 3: € 695,= incl BTW
- Poetsen
- Nieuwe apk
- Tenaamstelling
- 25 euro brandstof
- 6 maanden garantie
- Onderhoud volgens fabrieksschema
Bedrijfswagen pakket: €695,= excl BTW
- Poetsen
- Nieuwe apk
- Tenaamstelling
- 25 euro brandstof
- 3 maanden garantie
- Onderhoud volgens fabrieksschema
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!