Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet AllGrip Style Smart Hybrid AUTOMAAT Pano

€ 30.650,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-03-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 25.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet AllGrip Style Smart Hybrid AUTOMAAT Pano


€ 30.650,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-03-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 25.000 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automobielbedrijf Eilander
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Mussenkampseweg 8
Postcode 8181 PK
Plaats Heerde
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)578 - 692705 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto-eilander.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 235 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Ledig gewicht: 1.285 kg
Wielbasis: 260 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Energielabel: C

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Zeer mooie S Cross in de duurste uitvoering. Foto is slechts voor de modelaanduiding.
Foto serie volgt zsm.

Toonaangevende techniek en een hoge mate van degelijkheid, dat zijn enkele van de eigenschappen van Japanse auto's. Dat ziet u terug in deze Suzuki S-Cross van het bouwjaar 2022, die op de teller 25000 kilometer heeft staan. Deze SUV wordt aangedreven door een krachtige viercilinder benzinemotor. Het met leer beklede interieur geeft deze auto een gedistingeerde uitstraling. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Het interieur baadt in een zee van licht met het elektrische bediende glazen panoramadak. Bij de uitrusting van deze Suzuki horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

De kracht van de 360 graden camera op deze auto resulteert in optimale zichtbaarheid en veiligheid. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Had u de auto nou wel afgesloten? Met Connected Services checkt u het overal en altijd. U kunt uw handen aan het stuur houden en uw ogen op de weg. Want het audiosysteem, met DAB-ontvangst, en het full map navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel. Ook is de auto voorzien van electronic climate control. Ook sportstuur met schakelpaddels, regensensor, keyless entry, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes zijn aan boord.

De automatische veiligheidssystemen in deze Suzuki fungeren als een extra paar ogen. En dat niet alleen, ze kunnen ook actief ingrijpen, om zo u en uw passagiers te beschermen. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Forward collision warning helpt u om kop-staart aanrijdingen te voorkomen. De auto is ook uitgerust met dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

Maak nu een afspraak voor een proefrit!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon

Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?

Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon

De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.

Plus

  • conventioneel en vertrouwd
  • ruim en functioneel
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
  • matige hoofdruimte achterin
  • onhandige bediening boordcomputer

Conclusie

Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.

En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.

Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!

Deel deze advertentie