Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid 140 pk handgeschakeld | Keyless entry en start | Stoelverwarming | Touchscreen multimedia systeem | Climate control

€ 25.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-08-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 25.005 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid 140 pk handgeschakeld | Keyless entry en start | Stoelverwarming | Touchscreen multimedia systeem | Climate control


€ 25.950,-

Algemeen

Bouwjaar 12-08-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 25.005 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haaima Hylkema Opel Franeker
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonstraat 1
Postcode 8801 PN
Plaats Franeker
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)517 - 395665 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haaimahylkema.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 235 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 430 x 179 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.685 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gepoetst, tenaamstelling voertuig, geldige APK, vloeistoffencontrole
- Dealer XL Pack (€ 695 meerprijs):
+ Auto's tot 2 jaar oud & 40.000km
+ Onderhoudsbeurt conform schema
+ 12 maanden garantie
+ Poetsen van auto ( Auto wordt gereconditioneerd en gedesinfecteerd )
+ 24/7 Pechhulp
+ Minimaal 1 jaar APK
+ NAP gegarandeerd
+ Navigatie update naar meest recente beschikbare software / kaart (Peugeot, Opel, Nissan & Suzuki)
+ 100 punten kwaliteitscontrole
+ Omruilgarantie 14 dagen of 1.000km
+ Mogelijkheden verlenging fabrieksgarantie (Vraag naar de voorwaarden)
+ 10.000km of 12 maanden onderhoudsvrij
+ Mogelijkheid aflevering aan huis
+ Mogelijkheid proefrit aan huis
+ Mogelijkheid proefrit tot private shoppen openingstijden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard "): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Basiskleur: grijs / grijs

De Japanse automerken hebben in de loop van de jaren verschillende keren nieuwe maatstaven gezet als het gaat om kwaliteit en functionaliteit. Dat merkt u ook aan deze Suzuki S-Cross. Op de teller van deze auto staat slechts 10 kilometer. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. ?s Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, led-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en verstelbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Muziek, radio, podcasts, verkeersinformatie: het audiosysteem levert het allemaal in topkwaliteit, inclusief bluetooth en DAB+. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Suzuki is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon

Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?

Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon

De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.

Plus

  • conventioneel en vertrouwd
  • ruim en functioneel
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
  • matige hoofdruimte achterin
  • onhandige bediening boordcomputer

Conclusie

Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.

En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.

Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!

Deel deze advertentie