Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid // 1500 kilo trekgewicht // staat // Snel te rijden // Rijklaar prijs

€ 26.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-08-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 13.182 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.400 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid // 1500 kilo trekgewicht // staat // Snel te rijden // Rijklaar prijs


€ 26.495,-

Algemeen

Bouwjaar 11-08-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 13.182 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.400 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Blitterswijk V.O.F.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dorpsstraat 55
Postcode 4145 KB
Plaats Schoonrewoerd
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 641263 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.blitterswijksuzuki.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 179 x 159 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
GVW: 1.180 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Laat u niets wijsmaken, deze Suzuki S-Cross biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Suzuki wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Suzuki S-Cross is voorzien van verwarmbare voorstoelen. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Met Connected Services wordt iedere rit nóg veiliger. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing registreren wat er gebeurt in de dode hoeken en achter u. U krijgt meteen een waarschuwing als u een achterligger over het hoofd ziet. Ook is de auto voorzien van electronic climate control. En deze auto heeft ook DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, lederen stuur en bagage afdekhoes als standaard uitrusting.

De geavanceerde technologie in deze Suzuki is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Het forward collision warning-systeem berekent via een sensor de afstand tot het verkeer vóór u en komt in actie als er gevaar bestaat van een botsing. Dankzij veiligheidsvoorzieningen als dodehoekdetectie, accident avoidance system, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem, bent u steeds veilig onderweg.

Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon

Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?

Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon

De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.

Plus

  • conventioneel en vertrouwd
  • ruim en functioneel
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
  • matige hoofdruimte achterin
  • onhandige bediening boordcomputer

Conclusie

Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.

En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.

Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!

Deel deze advertentie