Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid, automaat, navigatie .

€ 24.798,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.164 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen -

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid, automaat, navigatie .


€ 24.798,-

Algemeen

Bouwjaar 10-03-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.164 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf J van Toorn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dirk de Derdelaan 18
Postcode 3132 HJ
Plaats Vlaardingen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 4359474 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfvantoorn.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 10 kW (14 PK)
Vermogen brandstofmotor: 96 kW (131 PK)
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 179 x 159 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.200 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.725 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: Standaard wordt de auto geleverd met een gratis Basis van Toorn Servicepakket. Dit pakket bestaat uit een geldige APK Keuring, controle van verlichting, banden en vloeistofniveaus. Ook is de kilometerstand correct en aantoonbaar. Onze voorkeur heeft het om de auto met een Extra van Toorn Servicepakket van € 728,- af te leveren. Naast het Basis Servicepakket wordt de auto van binnen en buiten schoon gemaakt. Tevens krijgt de auto dan een aflevercontrolebeurt en wordt hij geleverd met 25,- brandstof, 24/7 mobiliteitsgarantie/pechhulp (Europa/thuisservice) en 6 maanden Van Toorn garantie. De prijs van het MAXI pakket met 12 maanden BOVAG garantie is € 998,-. Meer informatie over de servicepakketten vindt u op onze website: https://www.autobedrijfvantoorn.nl/verkoop/garantie-servicepakketten

Standaard wordt de auto geleverd met een gratis Basis van Toorn Servicepakket. Dit pakket bestaat uit een geldige APK Keuring, tenaamstelling van het kenteken, controle van verlichting, banden en vloeistofniveaus. Kijk voor onze garantie pakketten op de garantie keuze kaart.

Hij oogt stoer en onverzettelijk, en hij rijdt dynamisch en comfortabel. De Suzuki S-Cross waar we het hier over hebben, is een dealeronderhouden auto. Hij heeft een kilometerstand van 15164 en is van het bouwjaar 2021. Deze dealeronderhouden auto is van de eerste eigenaar. Deze SUV wordt aangedreven door een krachtige viercilinder benzinemotor. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. Tot de uitrusting van deze Suzuki behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

U ziet geen paaltje meer over het hoofd dankzij de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraak

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon

Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?

Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon

De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.

Plus

  • conventioneel en vertrouwd
  • ruim en functioneel
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
  • matige hoofdruimte achterin
  • onhandige bediening boordcomputer

Conclusie

Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.

En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.

Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!

Deel deze advertentie