Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid | Climate Control | Cruise Control | Achteruitrijcamera |

€ 22.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-01-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.548 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid | Climate Control | Cruise Control | Achteruitrijcamera |


€ 22.450,-

Algemeen

Bouwjaar 18-01-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.548 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haaima Hylkema Peugeot Suzuki Franeker
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres James Wattstraat 4
Postcode 8801 PK
Plaats Franeker
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)517 - 397600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haaimahylkema.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2021

Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 430 x 179 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.155 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.785 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 128 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard : Gepoetst, tenaamstelling voertuig, geldige APK, vloeistoffencontrole

Autobedrijf Haaima Hylkema is al decennia lang het vertrouwde adres in Friesland en de Noordoostpolder als het gaat om mobiliteit in de breedste zin van het woord!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon

Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?

Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon

De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.

Plus

  • conventioneel en vertrouwd
  • ruim en functioneel
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
  • matige hoofdruimte achterin
  • onhandige bediening boordcomputer

Conclusie

Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.

En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.

Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!

Deel deze advertentie