Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid | Apple CarPlay-Android Auto/17-inch/Camera/Adaptive Cruise

€ 24.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-02-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.396 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid | Apple CarPlay-Android Auto/17-inch/Camera/Adaptive Cruise


€ 24.900,-

Algemeen

Bouwjaar 16-02-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 30.396 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis van Dijk B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Boonsweg 9
Postcode 3274 LH
Plaats Heinenoord
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)186 - 212131 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisvandijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2021

Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Breedte: 179 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.200 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.725 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Occasion Standaard Pakket (inbegrepen): Onze occasion prijzen zijn rijklaar inclusief het Occasion Standaard Pakket met: o BOVAG 40-puntencheck o Minimaal 6 maanden APK o Reinigen in- & exterieur o RDW tellerrapport (NAP) o Tenaamstelling 
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- Occasion Plus Pakket (€ 795 meerprijs): (extra t.o.v. standaard pakket): o 12 maanden BOVAG garantie (max. 20.000 km) o Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift en -schema o 1 jaar of 15.000 km onderhoudsvrij o Uitgebreide 105-punten check o 1 jaar 24/7 pechservice o Gratis zomer- en wintercheck o Gratis bandenreparatie o Nieuwe APK en blijvend kosteloos (i.c.m. onderhoud) o Halve tank brandstof o Veiligheidspakket
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Occasion Standaard Pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Autohuis Van Dijk Occasion Garantie (12 maanden garantie, 20.000 km garantie); Nieuwe APK

Wij hebben bij deze auto reeds  het onderhoud volgens fabrieksvoorschrift uitgevoerd en om deze reden kan er bij deze auto alleen worden gekozen voor het Occasion Plus Pakket! 

Welkom bij Autohuis Van Dijk, een familiebedrijf met ruim 40 jaar ervaring in de autobranche.
Autohuis Van Dijk occasions zijn scherp geprijsde BOVAG kwaliteitsoccasions met zekerheid en extra services.
Bekijk alle occasions (van de mooiste merken) op onze website www.autohuisvandijk.nl
Heeft u interesse, onze adviseurs vertellen u graag alle details en mogelijkheden. Bel of mail ons via 0186-212131 en sales@autohuisvandijk.nl
Disclaimer: Hoewel wij met de grootste zorg deze advertentie hebben opgesteld, kunnen er geen rechten worden ontleend aan de informatie genoemd in deze advertentie.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon

Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?

Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon

De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.

Plus

  • conventioneel en vertrouwd
  • ruim en functioneel
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
  • matige hoofdruimte achterin
  • onhandige bediening boordcomputer

Conclusie

Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.

En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.

Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!

Deel deze advertentie