Bouwjaar | 08-01-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 9.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 9.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haaima Hylkema Opel Franeker |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonstraat 1 |
Postcode | 8801 PN |
Plaats | Franeker |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)517 - 395665 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haaimahylkema.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Koppel: 235 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 430 x 179 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.685 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Artificial leather black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gepoetst, tenaamstelling voertuig, geldige APK, vloeistoffencontrole
- Demo Pack (€ 495 meerprijs):
+ Auto's tot 1 jaar oud
+ Onderhoudsbeurt conform schema
+ Poetsen van de auto ( Auto wordt gereconditioneerd en gedesinfecteerd )
+ Lopende fabrieksgarantie ( Minimaal 12 maanden )
+ Mogelijkheid verlenging fabrieksgarantie ( Vraag naar de voorwaarden )
+ 10.000 km of 12 maanden onderhoudsvrij
+ Omruilgarantie 14 dagen of 1.000km
+ Navigatie update naar meest recente beschikbare software / kaart ( Peugeot, Opel, Nissan & Suzuki )
+ 24/7 Pechhulp heel Europa
+ 100 punten kwaliteits controle
+ Mogelijkheid aflevering aan huis
+ Mogelijkheid proefrit aan huis
+ Mogelijkheid tot private shoppen buiten openingstijden
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard "): BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
De getoonde prijs is inclusief inruilpremie
Autobedrijf Haaima Hylkema is al decennia lang het vertrouwde adres in Friesland en de Noordoostpolder als het gaat om mobiliteit in de breedste zin van het woord!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!