Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid | Rijklaar inclusief metallic lak voor ¤ 31.944,- uw voordeel ¤ 1.500,-

€ 31.944,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid | Rijklaar inclusief metallic lak voor ¤ 31.944,- uw voordeel ¤ 1.500,-


€ 31.944,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Bakker bv
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industriekade 16A
Postcode 2172 HV
Plaats Sassenheim
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)252 - 224224 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobakker.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 235 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg
Wielbasis: 260 cm

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 120 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket basis:
Standaard in de prijs zijn : 12 maanden BOVAG garantie. afleverinspectie,
geldige APK bij aflevering, kosten tenaamstelling.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met B. Waaijer

Het eigentijdse ontwerp en de toonaangevende techniek maken van iedere Japanse auto een kwaliteitsproduct. Dat is ook te merken aan deze Suzuki S-Cross. Op de teller van deze auto staat slechts 10 kilometer. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Een belangrijke veiligheidsvoorziening is de bediening van het audiosysteem via knoppen op het stuur. Dab-ontvangst geeft daarbij een kraakheldere ontvangst. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Deze auto is een wondertje van oplettendheid. De regensensor en de automatisch inschakelbare verlichting reageren meteen op neerslag en duisternis. De adaptive cruise control zorgt voor een veilige en comfortabele rit en als afsluiting probleemloos inparkeren met de parkeersensoren achter. De kans op een kop-staart botsing wordt sterk gereduceerd door het systeem van achteropkomend verkeer waarschuwing. Lekker makkelijk: de keyless start. Geen gedoe met een contactsleutel. Uw auto herkent u aan de elektronische sleutel die u meedraagt. Even op de startknop drukken en rijden maar! Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn verstelbaar stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.

Als bestuurder van deze Suzuki bent u nooit alleen. U wor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon

Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?

Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon

De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.

Plus

  • conventioneel en vertrouwd
  • ruim en functioneel
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
  • matige hoofdruimte achterin
  • onhandige bediening boordcomputer

Conclusie

Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.

En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.

Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!

Deel deze advertentie