Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Miroux Motors SA |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Tournai 9 |
Postcode | 7520 |
Plaats | Ramegnies-Chin |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)69 - 452727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.miroux.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Alarme sonore oubli des phares/clé contact Avertissement de non-bouclage ceinture passager Avertissement de non-bouclage ceintures AR Avertissement véhicule dans l'angle mort Avertisseur 'porte mal fermée' Avertisseur carburant minium (réserve) Avertisseur d'oubli ceinture sécurité conducteur Bluetooth Caméra 360 Caméra de recul Commande audio au volant Compte-tours E-Call Ecran 9'' LCD multimedia Haut-parleur central Haut-parleurs (4) Haut-parleurs tweeters (2) Indicateur changement de vitesse Indicateur d'entretien Indicateur de température extérieure Limiteur de vitesse Montre digitale Port USB Radio DAB CD MP3/WMA Régulateur de vitesse Smartphone linkage display audio Système de contrôle de la pression des pneus Système de navigation Banquette arrière rabattable asymétriquement Couvre-bagages Crochet de fixation pour bagage Sièges arrière à dossier inclinable Reconnaissance des panneaux de signalisation Accoudoir central AR Accoudoir central avant Accoudoirs dans les portes avant Ceintures de sécurité 3 points AV/AR Climatisation automatique 2 zones Console centrale Direction assistée Dégivreur de lunette arrière Démarrage avec bouton-poussoir Eclairage console centrale Eclairage de la boîte à gants Eclairage du coffre Eclairage intérieur (3 positions) Eclairage plancher Espace de rangement pour lunettes de soleil Essuie-glace/lave-glace de lunette arrière Filtre à pollen Intérieur tissu Lecteurs de carte avant Miroir de courtoisie éclairé conducteur/passager Plancher de coffre amovible Pochette au dos du siège passager Poignée de maintien (3) Porte-bouteilles (4x) Porte-gobelets arrière Porte-gobelets AV (2) Porte-ticket dans pare-soleil conducteur Prise 12V dans le coffre Prise 12V sur console centrale Repose-pied conducteur Rétroviseur intérieur J/N automatique Rétroviseurs extérieurs de teinte carrosserie Rétroviseurs extérieurs rabattables électriquement Rétroviseurs extérieurs électriques chauffants Siège conducteur réglable en hauteur Siège passager réglable en hauteur Sièges AV chauffant Verrouillage central à commande à distance Verrouillage du coffre électromagnétique Vitres surteintées à l'arrière Vitres teintées Vitres électriques arrière Vitres électriques avant Volant 3 branches en cuir Volant multifonctions Volant réglable en hauteur et profondeur Calandre avec garniture chromée Clignotants intégrés dans les rétroviseurs Elargisseurs d'ailes JAV 17''+215/55 Moulure de côté et arrière en argent Mo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!