Bouwjaar | 03-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.344 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
€ 7.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-02-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.344 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 69 kW (94 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Brom Auto's |
Contactpersoon | P. van den Brom |
Adres | Tilbury 10 |
Postcode | 3897 AA |
Plaats | Zeewolde |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 5220820 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdbromautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,3 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 385 x 170 x 151 cm
Wielbasis: 243 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 965 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.480 kg
Max. trekgewicht: 200 kg (ongeremd 200 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Distributieriem is vervangen bij : voor zien van ketting motor.
Innovatief design, doordachte techniek en een hoog kwaliteitsniveau zijn typische kenmerken van de Japanse automerken. De aandrijving van deze Suzuki wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Bij de rijke uitrusting horen ook in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
In de zomer zit u ontspannen achter het stuur dankzij de ingebouwde airconditioning. Deze auto is voorzien van lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze Suzuki Swift is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. De Brake Assist vergroot de veiligheid door bij een noodsituatie extra power te leveren op het remsysteem.
Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Suzuki Swift. Bel of mail ons nu voor een afspraak.
Gunstige Financieel lease mogelijk ook voor starters! jaarcijfers hierbij niet nodig!!
Met nationale autopas, Inruil en financiering mogelijk. Altijd 80 occasions op voorraad. Wij zijn gespecialiseerd in alle type occasions tot de prijsklasse van 20.000 Euro.
Al onze occasions worden technisch rijklaar gemaakt in onze eigen professionele werkplaats.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.