Bouwjaar | 06-02-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.065 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-02-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.065 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.298 cc |
Vermogen | 62 kW (84 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brinkstraat 289 |
Postcode | 7541 AR |
Plaats | Enschede |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25111312 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 1996 - 2003
Modelcode: MA
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Lengte: 385 cm
Wielbasis: 237 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.310 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 320 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Energielabel: E
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Technische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: AFLEVERKLAAR PAKKET-GELDIGE APK-RDW LEDGES
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Wij werken uitsluitend op Afspraak BEL of MAIL voordat u komt omdat wij vaak onderweg zijn om de beste Occasions voor u te vinden.
06-25111312
Brinkstaat 289
Enschede
MNR CARS is een jonge dynamische autobedrijf RDW erkend we zijn gemachtigd om zelf auto"s Tenaamstellen dat kan ten alle tijden s"avonds of in de weekend kom vrijblijvend langs voor een proefrit al onze auto"s worden RIJKLAAR afgeleverd zonder verdere bijkomende kosten.Koffie staat klaar.
INRUILKOOPJE
SUZUKI SWIFT AUTOMAAT
1.3-16 EDITION SUMMUM
APK NIEUW VOLLE JAAR
DISTRIBUTIE REEDS VERVANGEN
RIJDT EN SCHAKELT PERFEKT
HIER EN DAAR WAT GEBRUIKSPOREN
DAAR IS DE PRIJS OOK NA
AIRCO IJSKOUD
ELEKTRISCHE RAMEN
ELEKTRISCHE SPIEGELS
CENTRALE DEURVERGRENDELING
AFNEEMBAAR TREKHAAK
INRUIL MOGELIJK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.