Bouwjaar | 14-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.926 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Goud Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 80.926 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Goud Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Randwijk Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Apeldoornseweg 35A-5 |
Postcode | 7333 NR |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22881574 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanrandwijkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.060 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Afmetingen (LxBxH): 430 x 178 x 159 cm
Wielbasis: 250 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Ik ben geen groot voorstander van een saaie grijze auto, doe mij maar een onderscheidend kleurtje... de meeste automerken proberen het wel door steeds weer nieuwe kleuren te maken en leveren op auto's. Zo hebben verscheidende merken momenteel rosé-goud als kleur, maar ook een Tesla kun je tegenwoordig in het paars kopen. Toch kiezen de meeste mensen vaak weer voor een grijstint of 'gewoon een zwarte'. Als handelaar is een zwarte auto dan ook het makkelijkst voor de verkoop, echter mijn hart kiest telkens weer voor een bijzonder kleurtje. De keuze voor deze ontzettend leuke Vitara was dan ook al snel gemaakt. Goud, met een zwart dak en antraciet velgen, i like it!
We kwamen deze Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet Comfort van 2019 tegen bij zijn eerste eigenaar, een huisarts, in Nürnberg (Duitsland). Een goed samengestelde auto met een volledige historie. Precies zoals ik ze natuurlijk zoek! De auto is voorzien van LED-dagrijverlichting, navigatiesysteem, bluetooth telefoonkoppeling, climate control, 17" lichtmetalen velgen, DAB+, achteruitrijcamera, cruise control, boordcomputer, mistlampen voor, stoelverwarming en vast nog een aantal andere opties.
De auto is volledig dealeronderhouden en heeft zeer recent nog zijn laatste onderhoudsbeurt gehad. De auto heeft na het ontvangst van zijn Nederlandse kentekenplaten een nieuwe APK gekregen en is vervolgens professioneel gereinigd en gepoetst.
Gedocumenteerde onderhoudsbeurten:
23.01.2020 - 15.647 km
14.01.2021 - 31.965 km
08.12.2021 - 47.879 km
08.02.2024 - 79.621 km
We vragen voor deze Suzuki Vitara 1.0 Boosterjet Comfort van 2019 met 80.926 km een prijs van €17.495,- en het inruilen van uw huidige auto is uiteraard mogelijk.
**voor de oplettende kijker: de auto staat ingepland over een week bij de dealer voor een terugroepactie, hierbij word meteen een nieuwe hoedenplank geplaatst**
= Bedrijfsinformatie =
Meer weten of een afspraak maken? Stuur dan een berichtje via deze advertentie of benader ons door te bellen of te appen op 06-22881574 (Niels). Op onze website vindt u meer (grotere) foto's, recensies en occasions. Wij werken enkel op afspraak! Neem dus eerst contact met ons op alvorens u een auto wilt komen bekijken.
Afleverpakket Basis
GRATIS
o
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.